۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷

‍ منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی:

تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است

تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است

ایلام-‍ ‍ منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله چراغی ظهر یکشنبه در آیین برداشت گندم در دشت عباس دهلران اظهار کرد: بی شک کشاورزی از منابع غذایی بشر است وکشاورزان با تلاش نان حلال بر سر سفر خود وخانواده می‌آورند.

وی افزود: مجموعه دولت و نظام و مردم برای توسعه کشاورزی و زیرساخت‌ها که قطب حوزه جنوب است باید توجه و پیگیری ویژه شود.

وی از پیگیری مسئولان قدردانی کرد و افزود: باید بیش از پیش به مشکلات مردم و به ویژه قشر کشاورز توجه شود و از جهاد کشاورزی و فرمانداری که پیگیر مشکلات کشاورزان دشت عباس بودند قدردانی می‌کنم.

وی مردم را سرمایه اجتماعی جامعه دانست و گفت: مردم دین خود را ادا کره‌اند و امروز نوبت مسئولان است که خادم مردم و بیش از گذشته در خدمت مردم باشند، با ورود به مجلس حتماً مشکلات مردم و حوزه انتخابیه را به جد پیگیری و دولت و نظام در کنار مردم است و همراهی وهمکاری مردم روند توسعه را دو چندان می‌کند.

جشن برداشت گندم در دهلران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و فرماندار ویژه دهلران و امام جمعه شهرستان دهلران، منتخب مردم حوزه جنوب در مجلس دوازدهم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای مملح در بخش دشت عباس انجام شد.

کد خبر 6084318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کشاورز IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      0 0
      نمیخاد چیزیو برامون تقویت کنی با دو هکتار یک کود بی کیفیت میخای گندم دیم خوب باشه برو بزرامون به درد خودمون بسوزیم