۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱:۰۷

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه:

۲۱۰۰ ناظر بر روند انتخابات دور دوم کرمانشاه نظارت کردند

۲۱۰۰ ناظر بر روند انتخابات دور دوم کرمانشاه نظارت کردند

کرمانشاه- رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: ۲۱۰۰ ناظر بر روند انتخابات دور دوم کرمانشاه نظارت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن مفید شامگاه جمعه در ستاد انتخاباتی استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در قالب شبکه نظارت به منظور آمادگی بیشتر رأی دهندگان و نمایندگان برگزاری انتخابات سازماندهی شدند.

وی با اشاره به پایان اخذ رأی‌گیری در کرمانشاه عنوان کرد: با اعلام پایان رأی گیری است دوره از انتخابات تنها افرادی که در شعب حضور دارند می‌توانند رأی دهند و با صورت جلسه الکترونیکی گزارشات به صورت دقیق به منظور اطمینان خاطر بیشتر رأی دهندگان و کاندیداها مطابق داده می‌شود.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورتی که هریک از نامزدهای انتخاباتی نسبت به فرایند انتخابات اعتراض داشته باشند می‌توانند با ارائه مستندات از طریق هیأت‌های اجرایی استان اقدام کرده و در بازه زمانی یک هفته‌ای برای طرح شکایت به شورای نگهبان و یک هفته نیز برای شورای نگهبان در راستای بررسی و تأیید صحت انتخابات بوده است.

حجت‌الاسلام مفید با تاکید بر اینکه روند و فرایند انتخابات بدون اختلال و قابل قبول برگزار شده، گفت: با این وجود باید منتظر باشیم گزارشات نهادهای نظارتی، عوامل انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی ارجاع و سپس پاسخ نهایی را به هیأت نظارت مرکز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6102678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha