۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹

یحیی شاید وقتی دیگر؛

مربی موقت منتظر تغییر جایگاه در کادر فنی تراکتور

مربی موقت منتظر تغییر جایگاه در کادر فنی تراکتور

حمید مطهری دنبال تصاحب جایگاه سوم جدول با تراکتور تبریز است تا شاید اینگونه بتواند نظر باشگاه را برای عقد قرارداد به عنوان سرمربی قطعی این تیم جلب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور تبریز در حالی امروز مقابل گل گهر سیرجان بازی می‌کند که حمید مطهری همچنان به عنوان سرمربی موقت هدایت تیم پرطرفدار تبریز را بر عهده دارد.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز پس از ناکامی در جذب سرمربی مطرح خارجی، حاضر شد از بین گزینه‌های داخلی سراغ یحیی گل محمدی برود تا او را سرمربی آینده تیمش معرفی کند اما گل‌محمدی نتوانست با آنها قرارداد ببندد تا مطهری به کارش ادامه دهد. از سوی دیگر عملکرد تراکتور در هفته‌های اخیر نظر مدیران باشگاه و در پی آن هواداران را به خود جلب کرده است تا کمتر کسی سراغ تغییر دوباره روی نیمکت این تیم باشد.

مطهری که روزهای پر فراز و نشیبی را در تبریز پشت سر می‌گذارد با وجود تمام انتقادها توانسته است تیمش را به پیروزی ارزشمند مقابل مس رفسنجان برساند تا آرامش بیشتری برای بازی امروز با گل‌گهر سیرجان داشته باشد. حالا او بدون اینکه زیر سایه شخص جدیدی باشد تصمیم دارد روند صعودی تراکتور را حفظ کند تا در روزهای نبودن سرمربی شانس خود را برای هدایت قطعی این تیم در فصل آینده بیازماید. تراکتور در صورت کسب پیروزی در بازی امروز می‌تواند شانس خود را برای گرفتن جایگاه سپاهان و حضور در رتبه سوم جدول فصل جاری افزایش دهد.

مطهری صحبت‌های اولیه‌ای نیز با مدیران باشگاه در این زمینه داشته است اما آنها منتظر وضعیت این تیم در پایان فصل جاری و شرایط تراکتور هستند تا تصمیم خود درباره نحوه ادامه همکاری با مطهری را بگیرند. تیمی که در چند فصل اخیر تحت تأثیر حمایت و انتقادهای هواداران خود دست به تغییرات عجیب فنی زده است تا عدم ثبات فنی و مدیریتی یکی از دلایل عدم نتیجه‌گیری این تیم با تمام هزینه‌های سنگین باشد.

شایان ذکر است دیدار تیم‌های تراکتور و گل گهر سیرجان ساعت ۱۸:۵۰ امروز شنبه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.

کد خبر 6102808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      0 1
      تراکتور منتظر اتمام لیگ و عقد قرارداد با سعید دقیقی هست