۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲

دبیر هجدهمین جشنواره شیخ بهایی خبر داد؛

برگزاری جشنواره شیخ بهایی با نگاه به روش‌های تأمین مالی

برگزاری جشنواره شیخ بهایی با نگاه به روش‌های تأمین مالی

اصفهان - دبیر هجدهمین جشنواره شیخ بهایی گفت: محتوای اصلی رویدادهای هجدهمین جشنواره شیخ‌بهایی سرمایه گذاری و روش‌های تأمین مالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آجلی ظهر شنبه با اشاره به برگزاری هجدهمین جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی، آن را رویدادی برای حمایت از فن‌آفرینان نام برد و اظهار کرد: نتیجه برگزاری جشنواره نیز امیدآفرینی به ویژه برای قشر نخبه خواهد بود.

وی به جایزه ویژه مدیریت شهری در جشنواره شیخ بهایی در بخش‌های مصالح نوین، شهر هوشمند، ساختمان سبز، محیط زیست و حمل‌ونقل نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این جشنواره ملی است، شهرداری اصفهان وعده داده مشارکت شهرداری کلانشهرهای دیگر را نیز برای دوره‌های بعد جلب کند.

به گفته دبیر جشنواره شیخ بهایی، ۲ طرح از چهار طرح برگزیده جایزه مدیریت شهری دوره هفدهم منجر به عقد قرارداد شده است.

وی از افزوده شدن جایزه فناوری آب با همکاری وزارت نیرو برای اولین‌بار به عنوان جایزه ویژه در این جشنواره خبر داد و گفت: ۴۸۱ شرکت از ۲۶ استان در جشنواره ثبت‌نام کردند که ۱۰۲ شرکت به مرحله نیمه نهایی رسید.

آجلی با بیان اینکه در بخش طراحان کسب‌وکار ۹ طرح، کسب‌وکارهای نوپا ۷ طرح و کسب‌وکارهای رشدیافته ۹ طرح به مرحله نهایی رسیده‌اند، ادامه داد: در جایزه مدیریت شهری ۱۴ طرح و فناوری آب ۹ طرح به مرحله نهایی رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه محتوای اصلی رویدادهای هجدهمین جشنواره شیخ‌بهایی سرمایه گذاری و روش‌های تأمین مالی است، گفت: شش سکوی تأمین مالی طرح‌های ارائه شده را موردبررسی قرار می‌دهند.

آجلی خاطرنشان کرد: سخنران خارجی این جشنواره نیز آقای اولگ مدیرعامل دانشگاه ایالتی مسکو خواهد بود که ارائه اصلی پنل «دریچه‌ای رو به آینده» را به عهده دارد.

کد خبر 6103351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha