۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۴

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

۱۶ هزار نیروی داوطلب در زنجان همراه ساماندهی می‌شود

۱۶ هزار نیروی داوطلب در زنجان همراه ساماندهی می‌شود

زنجان-مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از ساماندهی ۱۶ هزار نیروی همراه این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت‌الله هاشمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران، از ساماندهی ۱۶ هزار نیروی همراه این جمعیت در استان خبر داد و گفت: این ساماندهی با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل این نیروها انجام گرفته و ابزاری که می‌تواند این امر را محقق کند، مجمع خیرین است.

وی با تاکید بر اینکه حوزه توانبخشی جمعیت هلال‌احمر از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: در همین راستا بنا داریم برای اینکه این بخش به تعطیلی نیانجامد، نسبت به جوان‌سازی نیروهای آن اقدام کنیم که به همین منظور مجوز جذب سه نیرو در این حوزه اخذ شده است.

این مسوول، توسعه شبکه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر در استان را یکی دیگر از اقدامات پیش رو و مورد تاکید این جمعیت دانست و اظهار کرد: تلاش جمعیت هلال‌احمر استان زنجان این است که بتواند در عملیاتی کردن برنامه‌های خود ۸۰ درصد موفقیت کسب کرده و به تعهداتش جامه عمل بپوشاند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با یادآوری اینکه هلال‌احمر یکی از دستگاه‌هایی است که از تنوع فعالیت برخوردار است، ادامه داد: یکی از اولویت‌های این جمعیت، عملیاتی کردن پروژه‌های معطل مانده است. از طرفی معتقدیم با توجه به اینکه زنجان در موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی قرار گرفته است، افزایش ناوگان این جمعیت جزو برنامه‌ها است.

هاشمی در ادامه از اتخاذ تمهیدات لازم این جمعیت در حوزه داروهای خاص خبر داد و به عرضه این داروها توسط این جمعیت در سایر استان‌ها اشاره کرد و گفت: باوجود اینکه این اقدام نیازمند برخورداری از اعتبارات کافی است اما این جمعیت با وجود تحمیل بار مالی تلاش کرد تا با اخذ مجوزهای لازم نسبت به این کار اقدام کند.

وی با اشاره به افتتاح خانه‌های هلال در سطح استان، خاطرنشان کرد: یکی از رویکردها در این راستا راه‌اندازی خانه هلال در روستاهای استان زنجان است.

کد خبر 6103600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha