۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳

آغاز رقابت‌های بیلیارد و اسنوکر کشوری در دسته اول

آغاز رقابت‌های بیلیارد و اسنوکر کشوری در دسته اول

بیست و پنجمین رنکینگ کشوری اسنوکر و سی و ششمین دوره رنکینگ پاکت بیلیارد در دسته اول ۲۳ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان فارس برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، صبح امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بیست و پنجمین رنکینگ کشوری اسنوکر و سی و ششمین دوره رنکینگ پاکت بیلیارد در دسته اول به صورت هم زمان در باشگاه الماس شیراز برگزار می شود.

سی و شمین دوره رنکینگ کشوری دسته اول در رشته ناین بال با حضور ۱۲۸ نفر برتر رنکینگ کشوری برگزار می شود. مسئولیت برگزاری و سرداوری این مسابقات بر عهده افشین دهقانی می باشد و و پویان مجیدی نیز داوری مسابقات را عهده دار است.

بیست و پنجمین دوره اسنوکر کشوری دسته اول نیز با حضور ۱۲۸ ورزشکار برتر و در باشگاه الماس شیراز برگزار می شود. عماد شقاقی مسئول برگزاری و امیر درنشان کادر اجرایی مسابقات می باشد. سرداور مسابقات نیز آقای منصور مقدم و تیم داوری عبارت از: کاظم تاران، حسین بیابانی مقدم، سامان ثانی، مهربد مجاهدنیا، علی قهرمانی، حامد ممتاز، آرش شمس،مسعود ال خورشید، مرتضی محمودی، مصطفی صفاییان، سبحان شاعر می باشد.

کد خبر 6104031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha