۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹

نتانیاهو زیر گیوتین انتقادات/

هرتزی هالیوی: جنگ علیه غزه بی‌نتیجه است/ به دور تکرار افتاده‌ایم!

هرتزی هالیوی: جنگ علیه غزه بی‌نتیجه است/ به دور تکرار افتاده‌ایم!

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی انتقادات تندی را علیه نخست وزیر این رژیم به دلیل تداوم جنگ علیه غزه مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی جزئیات نشستی را با حضور «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم در تعطیلات آخر هفته گذشته برگزار شده، منتشر کرد.

در این نشست هرتزی هالیوی خطاب به حاضران می گوید: ارتش دوباره باید به جبالیا (منطقه ای در شمال غزه) حمله کند، چون هیچ تحرک سیاسی برای اینکه قدرتی غیر از حماس بر نوار غزه حاکم شود، وجود ندارد!

وی افزود: ما باید عملیات های خود را در اینجا (جبالیا) و مناطق دیگر بارها و بارها تکرار کنیم تا قدرت زیربنایی حماس را از بین ببریم، اما این تلاش‌ها بی نتیجه ، ناامید کننده و خسته کننده است.

بنابر گزارش کانال ۱۳، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از نتانیاهو و دیگر سران نظامی و سیاسی خواست که به طور جدی در زمینه تعیین راهبردی برای جنک غزه وارد عمل شوند.

پیش از این نیز برخی مقامات ارشد نظامی صهیونیست ضمن انتقاد از نتانیاهو تاکید کرده بودند که وی هیچ برنامه و راهبرد مشخصی برای روز پس از پایان جنگ ندارد.

این در حالی است که روز گذشته یک ژنرال بازنشسته اسرائیلی گفته بود که نتانیاهو تنها به دلیل اینکه از فروپاشی کابینه اش جلوگیری کند به رفح حمله کرده است.

کد خبر 6104044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha