۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷

ولایتی:

رژیم صهیونیستی رفتنی است

رژیم صهیونیستی رفتنی است

سیاستمدار فلسطینی و متفکر جهان عرب با مشاور رهبری در امور بین الملل دیدار کرد و دو طرف در مورد تحولات منطقه و جنگ غزه به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در این دیدار ضمن خوش‌آمد گویی به منیر شفیق از تلاش‌های بیش از سه ربع قرن وی در دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و مبارزه علیه رژیم صهیونستی تقدیر و تشکر کرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در این دیدار پیروزی‌های اخیر مقاومت و مردم غزه را تبریک گفت و تاکید کرد: مردم غزه و فلسطین به جهان ثابت کردند که با ایستادگی و مقاومت می‌توان بر ظلم پیروز شد و ما امروز نتیجه این صبر و شجاعت مردم غزه را می‌بینیم.

ولایتی خاطر نشان کرد: امروز جهان شاهد جنایات و ظلم رژیم صهیونستی نسبت به مردم بی دفاع غزه بود و موج بیداری در وجدان‌های آگاه و بیدار در مقابله با این غده سرطانی بیدار شد و از نشانه‌های ان افول تدریجی رژیم و تظاهرات داشنجویان آمریکایی و اروپایی و سایر دانشجویان و آزادی خواهان در سراسر جهان بر علیه اقدامات و جنایات رژیم سفاک صهیونیستی می‌باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی رفتنی است و ملت شجاع فلسطین پیروز خواهد شد.

منیر شفیق نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با ولایتی از حمایت‌های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران از آرمان‌های فلسطین تشکر کرد.

سیاستمدار فلسطینی گفت: ما امروز شاهد شکل‌گیری یک نظام جدید در دنیا هستیم و باید نقش خود را در این نظم جدید پر رنگ‌تر ایفا کنیم. ایران در این نظم جدید نقش مهمی خواهد داشت.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همیشه در دفاع از فلسطین پیش قدم بوده است و امام خمینی (ره) اولین شخصیتی بود که دفاع از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونستی در جهان اسلام را به صورت جدی پایه گذاری کرد و بعد از ایشان نیز حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای راه ایشان را در حمایت از آرمان‌های فلسطین و قدس شریف و مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه دادند.

منیر شفیق افزود: اکنون وارد مرحله جدیدی شده ایم که از یک سو عملیات بزرگ طوفان الاقصی و از سوی دیگر وعده صادق نقشه‌های ظالمانه رژیم صهیونستی و حامیان غربی آنها را بر هم زد، جهان اسلام با فداکاری فلسطینیان و حمایت کشورهای بزرگ و تعیین کننده منطقه و موثر در جهان به رهبری جمهوری اسلامی ایران و تدابیر افتخار آمیز مقام معظم رهبری موازنه جدیدی را شکل داده که هیمنه کشورهای پس مانده از استعمار را شکسته است و قطعاً پیروزی نهایی با فلسطینیان با همراهی شجاعانه و تاریخی جبهه مقاومت خواهد بود. جهان دیگر جهانی نیست که آمریکا و فرانسه در آن حکومت کنند، امروز جهان هم تغییر کرده است، آمریکا قدرت و هیمنه خودش را از دست داده است و به شدت تضعیف شده است.

وی افزود: این جنگ اثبات کرد فلسطینیان قوی هستند، ملت فلسطین همه آماده جانفشانی هستند و یک جبهه و یک محور بزرگ و قوی به وجود آمده است و ایران در آن نقش اساسی دارد.

کد خبر 6104267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha