۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳

رییس کل دادگستری مازندران:

انسداد و ترافیک بالای جاده کندوان مشکل ساز شده است

انسداد و ترافیک بالای جاده کندوان مشکل ساز شده است

چالوس- رییس کل دادگستری مازندران گفت: انسداد و ترافیک بالای جاده مرزن آباد در محور کندوان به سمت تهران برای اهالی مشکل ساز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پوریانی بعدازظهر یکشنبه پس از پایان جلسه ملاقات مردمی در مرزن آباد در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که در جلسه ملاقات مردمی امروز، روند رسیدگی به پرونده‌های مردم مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: برخی مردم در جلسه دیدار مردمی بخش مرزن آباد از خدمات دستگاه‌های اجرایی گله مند بودند که سخنان آنها نیز شنیده شده و پیگیری لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین گفت: امروز از بخش‌های مختلف بخش مرزن آباد بازدید خواهیم کرد، یکی از موضوعات مهم این منطقه بحث معادن است که با حضور مدیران ارشد برخی ادارات استان بازدید میدانی از این بخش‌ها انجام و صحبت‌های مردم در آن منطقه شنیده خواهد شد تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

پوریانی افزود: اگر برای رفع مشکلات منطقه نیاز به دستورات قضائی باشد در موضوعات مختلف از جمله حوزه زیست محیطی دستورات لازم صادر خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: جاده مرزن آباد به سمت تهران نیز به دلیل ترافیک بالا و مسدود شدن جاده برای مسافران مشکل ساز شده و موجب می‌شود مسافران ساعت‌ها در ترافیک، بدون امکانات باقی بمانند که همه این موضوعات امروز با حضور مدیران مرتبط مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا ان شاء الله مشکلات مردم مرتفع شود.

شایان ذکر است رئیس کل دادگستری مازندران پس از جلسه ملاقات مردمی و دیدار با مردم، در جلسه ویژه شورای حفظ حقوق بیت المال و ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران در مرزن آباد حضور یافت.

کد خبر 6104385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha