۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۷

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه:

دپوی ۶۴ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در ساوه لو رفت

دپوی ۶۴ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در ساوه لو رفت

ساوه- فرمانده انتظامی ساوه از کشف دپوی ۶۴ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق از سوله ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجتبی جمالی اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی نشانگاه‌های فعال اقتصادی، شناسایی مراکز دپوی فرآورده‌های نفتی در ساوه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیمی متشکل از مأموران امنیت اقتصادی و پاسگاه انتظامی شهر صنعتی شهرستان ساوه پس از شناسایی انبار مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از آن محل دو دستگاه خودرو کامیون کشنده تانکردار و نیسان تانکردار که در محل متوقف بودند را شناسایی و۶۴ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق از این خودروها کشف شد.

فرماندهی انتظامی ساوه گفت: کارشناسان ارزش فرآورده‌های نفتی قاچاق مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین ۲ متهم در این خصوص دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جمالی بیان کرد: در صورت آگاهی از هر گونه اقدام به قاچاق، مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف خودروی حامل بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در زرندیه

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زرندیه از توقیف یک دستگاه خودروی شوتی و کشف بیش از یک میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جعفر اسکینی اظهار کرد: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و سودگران اقتصادی و پیشگیری از مخاطرات و معضلات خودروهای شوتی، مأموران انتظامی شهرستان زرندیه حین گشت زنی در یکی از محورهای اطراف این شهرستان یک دستگاه سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی پلیس از خودروی توقیفی ۴۰۵ عدد لوازم الکترونیکی شامل میکروفون سالن جلسات، دوربین لامپی، دوربین گردون و ماگ قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سرهنگ اسکینی با بیان اینکه کارشناسان پلیس آگاهی ارزش لوازم مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 6104547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha