۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۹

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه خبر داد؛

ویژه برنامه های دهه کرامت در۱۰ بقعه متبرکه ساوه برگزار می شود

ویژه برنامه های دهه کرامت در۱۰  بقعه متبرکه ساوه برگزار می شود

ساوه- رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه گفت:ویژه برنامه های دهه کرامت در ۱۰ بقعه متبرکه شاخص ساوه برگزار می شود.

حجت الاسلام اکبر رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: ۲۰ برنامه مختلف فرهنگی در بقاع متبرکه شهرستان ساوه همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی افزود: در ۱۰ بقعه متبرکه شاخص شهر و روستای این شهرستان، ویژه برنامه‌های دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) با حضور زائران بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه افزود: در این ایام برنامه‌هایی شامل جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، جشن میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، مراسم تکریم و بزرگداشت امامزادگان، برپایی خیمه‌های معرفت و غرفه کودک و مشاوره با حضور مبلغان و اساتید در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رجبی ادامه داد: با توجه به جایگاه ویژه حضرت اسحاق ابن موسی الکاظم (ع) ویژه برنامه بزرگداشت بقاع متبرکه استان استان مرکزی در شهرستان ساوه در این محل روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) با حضور معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی و اصحاب وقف برگزار می‌شود.

وی تجلیل از فعالان و خادمان امامزادگان و بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد و گفت: امامزادگان و فرزندان مکرم اهل بیت (علیهم السلام) در دوران حیات مبارک خود با حضور در کشور ما مایه خیر و برکت کشور شدند و امروز نیز خیر و برکت از بقاع متبرکه آن بزرگواران به مردم می‌رسد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه تصریح کرد: تکریم و تعظیم این ایام و ارتباط با امامزادگان و بقاع متبرکه، زمینه ساز تقویت و تعمیق باورهای دینی در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام رجبی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، گفت: تمام ظرفیت‌ها در راستای تحقق این مهم به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: تجلیل از هیأت امنا و خادمان ۲۰ بقعه استان مرکزی در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی و قرآنی بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود که با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6104717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha