۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۱

به زبانهای اسپانیولی و آفریقایی؛

تازه‌های نشر مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) رونمایی می‌شود

تازه‌های نشر مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) رونمایی می‌شود

انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام از دو کتاب گویا به زبان اسپانیولی و ۱۵ اثر خود در حوزه زبان‌های اروپایی و آفریقایی رونمایی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام از دو کتاب گویا به زبان اسپانیولی و ۱۵ اثر خود در حوزه زبان‌های اروپایی و آفریقایی که به تازگی به زیور طبع آراسته شده است در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌کند.

مدیرکل خدمات فرهنگی و انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام با اعلام این خبر گفت: این مراسم با سخنرانی حضرت آیت‌الله «رمضانی» دبیرکل محترم مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام، امروز دوشنبه ساعت ۱۶ الی ۱۸ در مصلی بزرگ تهران، شبستان حضرت امام خمینی (ره)، بخش ناشران بین‌الملل برگزار می‌شود.

بهبهانی‌پور افزود: انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم السلام، یکی از ناشران پیشگام در عرصه تولید کتاب صوتی در حوزه معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام به زبان‌های مختلف می‌باشد که در اواخر سال گذشته، دو کتاب صوتی به زبان اسپانیولی با عنوان «جوانان نمونه صدر اسلام» اثر جناب آقای محمدعلی چنارانی، ترجمه سرکار خانم مارتا گلزار و جناب آقای رحمت‌الله گلزار و گویندگی جناب آقای سهیل اسعد؛ و همچنین کتاب «الگوی کامل (نگاهی به سیره اخلاقی پیامبر مکرم اسلام)» اثر جناب آقای همت سهراب‌پور، ترجمه سرکار خانم مارتا گلزار و جناب آقای رحمت‌الله گلزار و با گویندگی آقای عبدالحکیم آگیلار را تولید کرده است که در مراسم مذکور رونمایی خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: ۱۵ اثر مکتوبی که امروز دوشنبه از آن رونمایی خواهد شد به ۹ زبان آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، روسی، فرانسوی، سواحیلی، رواندایی، فولانی و هوسایی ترجمه و منتشر شده است.

کد خبر 6104886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha