۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶

معاون استانداری ایلام:

تمام مسیرهای اربعین در ایلام مجهز به سیستم پایش تصویری می‌شود

تمام مسیرهای اربعین در ایلام مجهز به سیستم پایش تصویری می‌شود

ایلام-معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: تمام مسیرهای اربعین مجهز به سیستم پایش تصویری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری ظهر سه شنبه در دیدار با مجری سامانه جامع پایش تصویری وزارت کشور و هیئت همراه عنوان کرد: در راستای تکمیل برنامه دولت الکترونیک متناسب با فناوری‌های روز دنیا، ایلام پایلوت طرح جامع پایش تصویری کشور است.

وی خدمت به زائران را توفیق و افتخار مردم استان ایلام دانست و گفت: ایلام با تردد ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفری در شهر کوچک مهران با زیرساخت‌های قدیمی و محدود، از سال ۱۴۰۰ تا کنون همواره رتبه اول را در هدف‌گذاری نهضت اربعین به دست آورده است و این جز به همت و عشق مردم استان است.

وی اجرای سیستم پایش تصویری در استان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: برای برگزاری اربعین سعی می‌شود تمام مسیرهای اربعین تحت پایش تصویری قرار بگیرد.

معاون عمرانی استاندار ایلام افزایش سرعت، دقت و سلامت را از نتایج ارائه خدمات نظام دولت الکترونیک دانست و گفت: برای اولین بار ۶۵ دوربین، دکل و سیستم نرم افزار پایش تصویری از محل اعتبارات اربعین در دولت سیزدهم در استان نصب شد که تحولی اساسی در حوزه هوشمندسازی استان بود.

هژبری تاکید کرد: با توجه به کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی استان، لازم است علاوه بر دوربین‌های نظارتی، دوربین‌های ترافیکی و پلاک خوان دید در شب نیز در محورهای پرتردد و حادثه خیز مانند ایلام به مهران، حمیل به ایلام، مهران به دهلران و محور ملکشاهی به مهران نیز در اولویت تکمیل سیستم پایش تصویری باشد.

کد خبر 6106290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha