۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۱۸

اله‌یاری خبر داد؛

از احداث مترو تا راه اندازی پردیس سینمایی در جنوب غرب تهران

از احداث مترو تا راه اندازی پردیس سینمایی در جنوب غرب تهران

شهردار رباط کریم با اشاره به پروژه‌های جدید شهرداری گفت: پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا اله‌یاری شهردار رباط‌کریم در آئین بهره‌برداری از پروژه نوسازی و بهسازی سینما فرهنگ اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو شاخص ترین پروژه شهرستان است و این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تأیید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده تصریح کرد: اگرچه در سفر رئیس جمهور به شهرستان رباط کریم مصوب شده بود که احداث توسط شهرداری تهران صورت پذیرد اما به دلایلی این امر محقق نشد و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را امروز محقق کرد.

اله‌یاری گفت: پروژه بهسازی و نوسازی سینما فرهنگ یکی از وعده‌ها مدیریت شهری و یکی از خواسته‌های مهم شهروندان بود که در دستور کار ویژه قرار گرفت که این پروژه به مدت ۶ سال به صورت بلا استفاده رها شده بود و تمام تلاش ما بر ارائه باکیفیت‌ترین خروجی بود و این سینما را به هنرمندان خوب شهر رباط‌کریم تقدیم می‌کنیم.

وی با اشاره به اعتبار ۱۸ میلیارد تومانی پروژه، افزود: در راستای شعار رباط‌کریم شهر آراستگی و نشاط شهروندی؛ در دو بخش ورزش و هنر متمرکز هستیم و به دنبال آن هستیم در گام دیگر توسعه و بازسازی این مجموعه با حمایت شورای اسلامی با اضافه‌کردن ۴ سالن دیگر، از این مجموعه به عنوان پردیس سینمایی استفاده شود.

کد خبر 6106921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha