۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۲۱

معاون استاندار خوزستان خبر داد؛

انجام تمهیدات لازم برای تردد زائران در پایانه‌های مرزی خوزستان

انجام تمهیدات لازم برای تردد زائران در پایانه‌های مرزی خوزستان

چذابه- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه تمهیداتی برای اتوبوس به منظور تردد آسان زوار حسینی دیده شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای به بازدید خود از پایانه مرزی چذابه اشاره و اظهار کرد: در تلاش هستیم تا کارهای مربوط به اربعین امسال آغاز شود و کارها انتهای مرداد ماه خاتمه یابد تا زائران اربعین تجربه متفاوت‌تری را در این زمینه داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه در جاده‌های طریق الحسین پنج محور با اولویت رفع نقاط حادثه خیز در خوزستان وجود دارد، اضافه کرد: در محور حمیدیه - بستان - چذابه باید پل حمیدیه تکمیل شود، همچنین پل سوسنگرد از اولویت‌های ما است که اکنون کار آن آغاز شده و در تلاش هستیم تا پل تکمیل شود.

خانچی عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان نیز ایمن سازی و روشن سازی محورها را در دستور کار خود قرار داده است، همچنین پایداری آب و برق ۲ پایانه مرزی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی در ادامه چهار بانده شدن محور اهواز به خرمشهر را از مصوبات سفر رئیس جمهور خواند و گفت: اواخر سال گذشته عملیات اجرایی چهار بانده شدن این مسیر در محور شلمچه را با حضور وزیر راه آغاز کرده‌ایم و در تلاش هستیم حداقل ۱۱ کیلومتر از مسیر را به اربعین امسال برسانیم.

خانچی با بیان اینکه در ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه تمهیداتی برای اتوبوس به منظور تردد آسان زوار حسینی دیده شده است، تصریح کرد: در خرمشهر علاوه بر اتوبوس‌ها نیز ناوگان ریلی هم وجود دارد؛ سال گذشته تدابیر خوبی اندیشیده شد و به عراق هم اتوبوس‌های لازم را اعزام کرده بودیم، امسال در حال برنامه‌ریزی هستیم تا اگر طرف عراقی تمایل و آمادگی داشت برای رفاه حال زائران، به عراق اتوبوس اعزام کنیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: آنتن دهی تلفن‌های همراه از اشکالات ۲ پایانه مرزی و طول مسیر آنها بوده که در این خصوص با شرکت‌های مخابراتی مذاکراتی صورت گرفت و برنامه‌ریزی انجام شد که تا قبل از اربعین مشکل برطرف شود.

کد خبر 6108595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha