۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰

امام جمعه گلستان:

نمایندگان مجلس تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی را مدنظر قرار دهند

نمایندگان مجلس تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی را مدنظر قرار دهند

بهارستان- امام جمعه گلستان گفت: نمایندگان مجلس تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی را مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه گلستان با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: یکی از مهمترین اقدامات امام رضا (ع) تبیین مساله توحید و ارتباط آن با ولایت بود، به طور کلی ایجاد جامعه اسلامی، ستیز با طاغوت و حاکمیت‌های غیرالهی از اصلی ترین مأموریت‌ها و اهداف ائمه اطهار (ع) بود، چون تا زمانی که طاغوت از جوامع انسانی و محیط افکار مردم طرد نشود، هیچ برنامه اصلاحی به سوی هدف خلقت قابل پیاده شدن نیست

وی با اشاره به نزدیک شدن آغاز به کار مجلس دوازدهم گفت: تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و تحقق شعار سال و تبدیل شدن رقابت انتخاباتی به رقابت برای خدمت رسانی به مردم و حرکت در مسیر آرمان‌های اسلام و امامین انقلاب از انتظارات مردم از مجلس دوازدهم است قطعاً حرکت در این مسیر موجب امید آفرینی در جامعه است.

امام جمعه گلستان گفت: سکوت دولتمردان آمریکایی و اروپایی و رسانه غربی که برای رد صلاحیت چند نفر در ایران غوغای انتخابات آزاد راه می‌انداختند در رابطه با اقدام انحلال مجلس توسط امیر کویت سوال برانگیز است، این همان سیاست یک بام دو هوا است.

خطیب جمعه گلستان گفت: سوم خرداد یک روز ماندگار و شیرین در تاریخ ملت ایران است، هشت سال دفاع مقدس یک تجربه بزرگ و عالی پیش روی ملت ایران است.

وی افزود: دشمن آن روز به فکر اشغال خاک کشور بود امروز در جنگ شناختی، عزم و اراده ملت ایران را مورد هدف قرار داده راه مقابله در جنگ شناختی هم استمرار راه شهدا، بصیرت، ایستادگی و ولایتمداری است.

موسوی با اشاره به ۳۰ اردیبهشت ماه روز جمعیت گفت: نخستین گام در اصلاح سیاست‌های جمعیتی، تغییر گفتمان حاکم و ایجاد گفتمان جدید بر مبنای زاد و ولد و افزایش جمعیت است و این گفتمان باید در ترویج تحکیم خانواده ترویج ازدواج آسان، ایجاد حساسیت در بحران‌ها و آسیب‌های ناشی از کاهش جمعیت و مطالبه تحقق کامل قانون جوانی جمعیت صورت پذیرد.

امام جمعه گلستان با اشاره برگزاری اولین جشنواره قلب شهر در کشور و انتخاب ستاد نماز جمعه گلستان در بین تقریباً ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در سه محور «جهاد تبیین، معرفی کتاب و میز خدمت» به مردم ولایتمدار و دین دار این شهر تبریک گفت.

کد خبر 6109081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha