۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳

استاندار کردستان:

خلاقیت لازمه پیشبرد اهداف روابط عمومی است

خلاقیت لازمه پیشبرد اهداف روابط عمومی است

سنندج_استاندار کردستان گفت: خلاقیت می‌تواند منجر به پیشبرد اهداف روابط عمومی، ادارات و سازمان‌ها شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح شنبه در آئین روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: خلاقیت در روابط عمومی می‌تواند منجر به موفقیت روابط عمومی و ادارات می‌شود.

وی افزود: گرچه روابط عمومی برای پیشبرد فعالیت‌های خود نیاز به امکانات و تجهیزات لازم دارد اما در بسیاری موارد با خلاقیت و ابتکار می‌تواند به اهداف خود برسد.

استاندار کردستان یادآور شد: کارآمدی روابط عمومی می‌تواند بخش عمده‌ای از کارآمدی دستگاه‌ها را نشان دهد.

‌روابط عمومی به دنبال امیدآفرینی باشند

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید آئینه مدیران باشد و مطالبات مردم را به مدیران برساند، اعلام کرد: «امیدآفرینی» و «گره‌گشایی» نیز باید مورد توجه روابط عمومی باشد.

زارعی کوشا انسجام بین روابط عمومی‌های استان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: انتظار می‌رود اگر فضای رسانه‌ای علیه دستگاهی شکل گرفت مجموعه شورای اطلاع‌رسانی روابط عمومی استان با برگزاری نشست فوق‌العاده همفکری کنند.

وی اعلام کرد: مردم نباید نسبت به ادارات و دستگاه‌ها احساس ناامیدی کنند و کارهای ادارات باید به صورت هنرمندانه توسط روابط عمومی‌ها به مخاطب ارائه شود.

استاندار کردستان یادآور شد: مردم کردستان پیگیر رسانه‌ها هستند و رسانه را می‌بینند باید محتوای رسانه‌ای هنرمندانه توسط روابط عمومی‌ها تولید شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید نسبت به فعالیت‌ها و رویدادها خود را صاحب کار بدانند و حاشیه نباشند، افزود: در بازدید مدیران از روستاها و بخش‌های مختلف باید روابط عمومی فعالیت‌ها را منعکس کند و در میدان حضور داشته باشد.

‌اولویت شناسی استان به مسؤولان در جذب منابع کمک کرده است

زارعی کوشا با بیان اینکه معتقدیم باید بین مردم باشیم، افزود: اولویت شناسی استان به مسؤولان در جذب منابع کمک کرده است.

استاندار کردستان اذعان کرد: روندی که پیش گرفته‌ایم امیدوارکننده است و تلاش ما این است تا در این دولت گام بلندی برای رسیدن به میانگین کشوری در بسیاری شاخص‌ها و یا بالاتر از میانگین کشوری بر داریم.

وی اضافه کرد: با جلوگیری از خام فروشی معادن و فعال شدن معادن و بسیاری اقدامات دیگر کردستان در آستانه تبدیل شدن استان صنعتی است.

وی با بیان اینکه استان سال قبل نرخ بیکاری ۱۰.۸ را داشته است، اضافه کرد: روابط‌عمومی‌ها باید با بیان این اخبار امیدآفرینی را در جامعه ترویج دهد.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: عده‌ای به دنبال آن هستند که ضعف‌ها را در اذهان مردم برجسته کنند، افزود: منکر نقاط ضعف نیستیم اما باید اقدامات انجام شده را نیز منعکس کرد.

‌روابط عمومی بازوان اصلی مدیریت استان هستند

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها بازوان اصلی مدیریت استان و مسؤولان ادارات هستند و باید به آنها توجه شود.

استاندار کردستان اضافه کرد: خدمت رسانی به مردم وظیفه همه ما است و باید همگی در این راستا تلاش کنیم.

در این مراسم چند نفر از روابط عمومی ادارات به بیان مشکلات و دغدغه‌های کاری حوزه روابط عمومی پرداختند.

کد خبر 6109755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha