۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲

مدیرکل منابع طبیعی اردبیل:

واحدهای تولیدی به توسعه فضای سبز در اردبیل ورود جدی داشته باشند

واحدهای تولیدی به توسعه فضای سبز در اردبیل ورود جدی داشته باشند

اردبیل- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی در قبال مسوولیت خود در راستای توسعه فضای سبز در اردبیل ورود جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قلی‌زاده پیش از ظهر شنبه در نشست با مسؤولان واحدهای تولیدی اردبیل با انتقاد از کمک ناچیز کارخانه‌های فعال در اردبیل برای نهال‌کاری اظهار کرد: واحدهای تولیدی در قبال مسؤولیت اجتماعی خود در راستای توسعه فضای سبز ورود جدی داشته باشند.

وی افزود: برای پربارتر شدن ایجاد جنگل‌های دست کاشت نیازمند ورود سرمایه داران و صاحبان صنایع که بخشی از آلاینده‌ها به واسطه تولیدات و فعالیت آن‌ها است، هستیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه این واحدها باید در راستای جنگل کاری نیز با سازمان منابع طبیعی همکاری داشته باشند، ادامه داد: در ایجاد جنگل‌های دست کاشت نمی‌توان تنها با اعتبارات دولتی به پیشرفت‌های بزرگی رسید.

قلی‌زاده بیان کرد: نیازمند ورود بخش خصوصی و خیران محیط زیست و طبیعت هستیم تا در جنگل کاری و کاشت ردیف‌های درختان از دیگر استان‌ها عقب نمانیم و اردبیل سرسبزتر از همیشه شود.

وی با اشاره به مشارکت خوب بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی در کمک به محیط زیست و منابع طبیعی در قبال کمک‌های ناچیز صاحبان صنایع در اردبیل خاطرنشان کرد: سال پیش از سوی بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی ۶۳ میلیارد تومان برای تولید نهال کمک شد و این در حالی است که در استان اردبیل این میزان کمک‌ها از سوی بخش خصوصی فقط به ۵۰ میلیون تومان رسید.

کد خبر 6109806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha