۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳

۷۰ همت برای زمین‌های مورد نیاز طرح جوانی جمعیت تامین شد

۷۰ همت برای زمین‌های مورد نیاز طرح جوانی جمعیت تامین شد

وزیر راه و شهرسازی از تامین ۷۰ هزار میلیارد تومان برای زمین‌های واگذاری شده به متقاضیان طرح جوانی جمعیت خبر داد و گفت: یکی از بزرگترین مولدسازی‌های کشور در زمینه جوانی جمعیت رقم خورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به اقدامات وزارت راه و شهرسازی در راستای حمایت از جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تا کنون به تعداد زیادی از خانواده‌های چند فرزندی، به منظور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین رایگان واگذار شده است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: تأمین زمین مورد نیاز طرح جوانی جمعیت و انجام اقدامات آماده سازی آنها و تقدیم به متقاضیان حدود ۷۰ همت منابع مالی نیاز داشت که انجام شد و یکی از بزرگ‌ترین مولدسازی‌های تاریخ کشور در بحث جوانی جمعیت رقم خورد و برای تأمین زمین و عرضه به متقاضیان در سال جاری به مقدار سال ۱۴۰۲ و بیشتر هدف‌گذاری شده است.

وی با اشاره به واگذاری ۹۳۰۰ قطعه زمین به متقاضیان یزدی در روز گذشته بیان کرد: تا روز گذشته ۷۵ هزار متقاضی زمین دریافت کردند و در تلاش هستیم تا زمین هر یک از متقاضیان تحویل آنها شود.

بذرپاش با بیان اینکه تأمین این زمین‌ها در نقاط مختلف کشور کار آسانی نیست، تصریح کرد: این زمین‌ها برای آماده سازی و واگذاری به متقاضیان باید مراحل قانونی خود را سپری کنند و سپس در صورت نیاز تغییر کاربری یا به محدوده‌های شهری الحاق شوند.

به گزارش مهر، یکی از بندهای قانون جوانی جمعیت واگذاری زمین به خانواده‌های سه فرزند و بیشتر (بر اساس زمان تولد فرزند سوم به بعد) است که در سال گذشته، بیش از ۷۴ هزار متقاضی جوانی جمعیت که شروط لازم را کسب و در سامانه ثبت نام کرده بودند، طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی زمین مناسب را برای مسکن دریافت کردند.

کد خبر 6109841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      3 0
      ما که تقریبا دو سال هستش دنبالشیم و هزار جا زنگ زدیم ولی خبری نشده
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 0
      الان یک سال ونه ماهه ماثبت نام کردیم فرزندسوم تاییدهم شدیم مستاجرهستیم هیچ چیزبه ناممون نداریم هنوزخبری اززمین نشده. استان کهگیلویه وبویراحمد شهردهدشت. لطفا پیگیری بیشترداشته باشید
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 0
      سلام منم شهریور پسرم میشه دوساله ولی هنوز خبری از زمین نیست میریم شهرسازی امروز فردا میکنن
    • ح IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 0
      فکری هم به حال شیرازکنید
    • جعفر امانی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      0 0
      سلام ما یک سال ثبت نام کردیم هرچی میریم تو سایت میزنه در حال برسی کجا تحویل دادن میری بنیاد مسکن میگه زمین نیست راه وشهرسازی هم پاسخگو نیست.
      • حسن‌حسینی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
        0 0
        سلام‌.یک‌سال‌هنوزخبری‌نیست‌میگن‌هنوز‌کوه‌هست‌صاف‌نشد
    • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
      0 0
      من حدود ۲ساله ثبت نام کردم برای زمین هیچ خبری ازشان نشد یه دانه بچه داریم مستاجریم نه خانه ای نه ماشینی هیچکدومش نداریم انتظار میکشیم که خبر خوشحالی زمین رو بهمان بدن خواشمندم که هرچه زودتر پیگیری کنید.استان کرمانشاه