۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان: 

حضور در امتحان نهایی با شناسنامه عکس‌دار امکان‌پذیر است

حضور در امتحان نهایی با شناسنامه عکس‌دار امکان‌پذیر است

زنجان- مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مشکلی برای حضور دانش‌آموزان بدون کارت آزمون در امتحانات نهایی وجود ندارد و با شناسنامه عکس‌دار امکان‌ حضور فراهم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اسماعیلی با اشاره به مشکل پیش آمده در صدور کارت ورود به جلسه دانش آموزان برای شرکت در امتحانات نهایی، گفت: مشکلی برای حضور دانش‌آموزان بدون کارت آزمون در امتحانات نهایی وجود ندارد و دانش آموزان می‌توانند با خیال راحت و آرامش در حوزه‌های آزمون حاضر شوند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان با کارت شناسایی و شناسنامه عکس‌دار می‌توانند در حوزه‌های امتحانی حضور یابند، گفت: همه اطلاعات دانش‌آموزان در حوزه اجرا موجود است، افزود: دانش‌آموزان یقین بدانند مشکلی برای ورود به جلسه امتحان نخواهند داشت.

اسماعیلی افزود: یکی از اصلی‌ترین توصیه‌ها به دانش‌آموزانی که امتحان نهایی دارند، این است که یک ساعت قبل در حوزه‌های امتحانی حضور یابند تا مشکلی برای ورود نداشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در ساعت‌های آینده، این مشکل حل خواهد شد و دانش‌آموزانی که سال دوازدهم هستند و امسال آزمون نهایی دارند در ساعت‌های آینده کارت ورود به جلسه در اختیارشان قرار خواهد گرفت و حتی اگر کارت نداشته باشند، از طریق مدارس محل تحصیل، اطلاعات حوزه‌هایی که دانش‌آموزان باید در آنها حضور یابند، ارائه خواهد شد.

اسماعیلی افزود: برای پاسخگویی به دانش‌آموزانی که برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق جدید برای کنکور در امتحانات نهایی شرکت کرده‌اند در همه مناطق چهارده‌گانه و در اداره کل، میزهای پاسخگویی برای پرسش‌ها ایجاد شده است و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به مراکز یادشده اطلاعات لازم را درباره اینکه در کدام حوزه امتحان خواهند داشت، کسب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان یقین بدانند مشکلی در روند اجرای امتحانات نهایی و حضور در حوزه امتحانات پیش نخواهد آمد و همه پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه شده و زمینه به نحو مطلوب برای شروع امتحانات نهایی که از ۳۰ اردیبهشت آغاز خواهد شد، فراهم است.

کد خبر 6110860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha