۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷

فرمانده سپاه اردبیل خبر داد؛

امضای تفاهم‌نامه برای آبرسانی به ۵۰۸ روستای اردبیل

امضای تفاهم‌نامه برای آبرسانی به ۵۰۸ روستای اردبیل

اصلاندوز- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تفاهمنامه آبرسانی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل در راستای رفع فقر و محرومیت زدایی به امضا رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل بعدازظهر شنبه در یادواره شهدای عشایر اصلاندوز مغان اظهار کرد: نتیجه ماموریت مقام معظم رهبری به بسیج سازندگی کمک به رونق تولید و توسعه کشور بوده و امروز هم کمک به مردم و رفع فقر و محرومیت از جامعه را وظیفه خود می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ در حوزه سازندگی یک خلاء در کشور دید و بسیج سازندگی را ایجاد کرد و همگان شاهد بودند که در دفاع مقدس سنگرسازان بی‌سنگر چه در جبهه‌های حق علیه باطل و چه در عرصه سازندگی از جان مایه گذاشتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه نتیجه ماموریتی که مقام معظم رهبری به بسیج داد، کمک به رونق تولید و توسعه کشور و خدمت به مردم بود، گفت: طی این مدت بسیج سازندگی برای کمک به خانواده‌های نیازمند و رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار چه اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

سردار محمدی اصل آبرسانی به روستاهای کشور را از جمله اقدامات بسیج سازندگی در دو سال اخیر اعلام و تصریح کرد: بسیج سازندگی با همکاری شرکت آب و فاضلاب در استان اردبیل آبرسانی به ۴۵۴ روستا را آغاز کرد که از این تعداد فقط ۶۰ روستا باقی مانده است و بقیه روستاها از آب پایدار بهره‌مند شده‌اند.

وی از امضای تفاهم‌نامه برای آبرسانی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: امیدواریم اهالی این روستاها هم از نعمت آب پایدار بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل آسفالت راه‌های روستایی و ساخت خانه برای خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در استان اردبیل اعلام کرد.

سردار محمدی اصل با اشاره به نقش و جایگاه بسیج عشایر در کشور اظهار کرد: عشایر مرزداران و مرزبانان مصمم کشور هستند که در تاریخ کارنامه درخشانی دارند و در طول تاریخ در کنار نیروهای مسلح و حتی در غیاب آنها از نظام، انقلاب اسلامی و کشور دفاع کرده‌اند.

کد خبر 6111121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha