۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳

حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان با استفاده از تسلیحات متنوع، نظامیان و تجهیزات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود علیه رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴ عصر امروز شنبه هجدهم ماه مه ۲۰۲۴ مرکز فرماندهی گردان لیمان را با گلوله توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۲۵ عصر امروز شنبه هجدهم ماه مه ۲۰۲۴ سامانه‌های فنی و تجهیزات جاسوسی مستقر در موضع راهب را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در داخل اتاقی در پادگان «رامیم» با یک پهپاد هجومی انتحاری از سوی رزمندگان حزب‌الله هدف قرار گرفتند.

همچنین رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۴:۱۰ عصر امروز به وقت محلی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در موضع البغدادی با پهپاد انتحاری هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۵ عصر امروز شنبه هجدهم ماه مه ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی جدید استقراریافته روی یک جرثقیل در موضع حدب یارین را هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.

از سوی دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان نیز همچنان دارد. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «مروحین» در جنوب لبنان را بمباران کرده است.

کد خبر 6111186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha