۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۱۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:

۲۶ نقطه پرحادثه در جاده‌های ایلام رفع شد

۲۶ نقطه پرحادثه در جاده‌های ایلام رفع شد

ایلام-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: ۲۶ نقطه پرحادثه در جاده‌های ایلام رفع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدزاهدین چشمه خاور عصر شنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان ایلام با حضور هژبری معاون عمرانی استاندار و سایر اعضای عضو کمیسیون در محل فرمانداری شهرستان سرابله با موضوع ایمنی محور ایلام سرابله محدوده بانکول اظهار کرد: در پی تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، ۲۶ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی این استان شناسایی و رفع شده است.

وی با اشاره به اعتبار ۲۳۶ میلیارد تومانی اختصاص یافته به این طرح، اظهار داشت: شناسایی و رفع نقاط پرحادثه در اولویت برنامه‌های این اداره کل قرار دارد و در همین راستا، طی دو سال گذشته ۲۶ نقطه پرحادثه در سطح استان ایلام ایمن‌سازی شده است.

وی افزود: علاوه بر این، برنامه‌ریزی برای رفع ۹ نقطه پرحادثه دیگر در سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم تا قبل از فرارسیدن اربعین حسینی (ع) نسبت به ایمن‌سازی این نقاط نیز اقدام نماییم.

چشمه خاور با اشاره به ایمن سازی محور ایلام به سرابله با نصب نیوجرسی، خط کشی و نصب علائم، عنوان کرد: این پروژه توسط راه و شهرسازی و شرکت ساخت راههای استان با ساخت یک پل زیر گذر و تعریض به منظور ایجاد ۴ خطه در دست اقدام است.

وی گفت: عوامل راهداری حسب تصمیم رئیس کمسیون ایمنی راههای استان جهت ایمن‌سازی بیشتر کاربران جاده‌ای، این مقطع را با سیلندر ترافیکی جدا سازی کرده و پس از انفجار قسمت تعریضی توسط شرکت ساخت راه‌ها در روز چهارشنبه این هفته نیز اقداماتی از جمله نصب سرعتکاه آسفالتی و آشکار سازی آن در سه مقطع اقدام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در پایان از رانندگان درخواست کرد که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، به ویژه در ایام اربعین حسینی (ع)، به حفظ جان خود و دیگران کمک کنند.

کد خبر 6111327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha