۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۴

مجری طرح تکام:

پایداری روستاها منجر به پایداری اقتصادی کشور می‌شود

پایداری روستاها منجر به پایداری اقتصادی کشور می‌شود

شادگان- مجری طرح تکام با اشاره به اجرای این طرح در یکی از روستاهای شادگان گفت: پایداری فرهنگی و اقتصادی کشور با پایداری روستاها محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مجتبی‌زاده بعد از ظهر امروز شنبه در همایش اجرای طرح تکام در روستای صراخیه شادگان بیان کرد: هدف از اجرای این طرح توانمند سازی و کارآفرینی مردم پایه، پیشرفت همه جانبه روستا، سکونت پایدار در روستاها و مهاجرت معکوس به روستاها، توانمند سازی روستاییان و بالفعل ساختن ظرفیت‌های مردمی در روستاها است.

وی ادامه داد: پایداری فرهنگی و اقتصادی کشور با پایداری روستاها محقق می‌شود و تلاش برای پایدار کردن همه این مقوله‌ها حرکت در مسیر توسعه کشور است.

مجری طرح تکام بیان کرد: با اجرایی شدن طرح مذکور، بخشی از کمک به مجموعه‌ها توسط قوه مقننه و قضائیه صورت می‌گیرد و بخشی از پرونده‌های قضائی دچار تغییر خواهند شد، ضمن اینکه فشار از نمایندگان مجلس نیز برداشته می‌شود.

مجتبی‌زاده اظهار کرد: طرح تکام اقدامی بزرگ و ملی است که تحقق اهداف آن در گام نخست نیازمند معرفی این طرح به مدیران، دهیاران، بخشداران و مردم است.

وی گفت: همچنین تقویت و توانمندسازی تسهیلگران روستایی با هدف ایجاد حلقه ارتباطی بین جامعه روستایی و مسؤولان در اولویت طرح تکام قرار دارد.

مجری طرح تکام خبر داد: طرح تکام در روستای صراخیه شادگان به صورت آزمایشی اجرایی خواهد شد تا دیگر روستاهای این شهرستان با الگوبرداری از آن، طرح را اجرا کنند.

کد خبر 6111341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha