۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۶

با حکم احسان صالحی انجام شد؛

انتخاب مختار حداد به عنوان مدیر روزنامه الوفاق

انتخاب مختار حداد به عنوان مدیر روزنامه الوفاق

مختار حداد سردبیر روزنامه الوفاق با حکم احسان صالحی مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، به عنوان مدیر این روزنامه عربی انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان صالحی مدیرمسئول موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران با صدور حکمی، مختار حداد را به عنوان مدیر روزنامه عربی الوفاق و تارنمای اینترنتی آن منصوب کرد.

مختار حداد دانش آموخته خبرنگاری دانشکده خبر و مطالعات جهان دانشگاه تهران است، و بیش از دو دهه است که در روزنامه الوفاق در سمت های مختلفی از جمله سردبیری و دبیری سیاسی فعالیت داشته است و از فعالان و کارشناسان فعال در حوزه بین الملل به خصوص در زمینه منطقه و فلسطین و مقاومت است.

متن حکم انتصاب حداد به این‌شرح است؛

با توجه به تخصص و تجارب طولانی و مؤثر به موجب این حکم به عنوان سرپرست روزنامه الوفاق و تارنمای اینترنتی الوفاق آنلاین منصوب می شوید.

تقویت صدا و پیام جمهوری اسلامی ایران در جهان عرب با تأکید بر اصول و راهبردهای مقاومت در برابر جریان سلطه و استکبار حمایت رسانه ای از مظلومان مقاوم در برابر اشغالگری به خصوص مردم قهرمان فلسطین و غزه و افشای سیاست ها و رفتارهای خائنانه علیه امت اسلامی از درون جهان اسلام جزو مأموریت های الوفاق است که انتظار می رود جناب عالی با اشراف و ارتباطات خوب در جهان اسلام و گروه های مقاومت برای انجام این مأموریت ها برنامه ریزی و اقدام نمایید.

همچنین ارتقاء زیر ساخت های لازم برای تعامل با گروه های مرجع و مؤثر در جهان عرب و نیز با مخاطبان الوفاق و تلاش برای گسترده تر کردن دایره این ارتباطات جزو انتظارات از جنابعالی در دوره جدید مدیریتی است.

کد خبر 6111586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha