۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴

پلیس زرند به بانوان محجبه شاخه گل اهدا کرد

پلیس زرند به بانوان محجبه شاخه گل اهدا کرد

کرمان- جمعی از پرسنل اجرای طرح نور فرماندهی انتظامی زرند، در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، به بانوان محجبه و کم‌حجاب شاخه گل اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد قاسمی جانشین پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان زرند، صبح یکشنبه در حاشیه اجرای طرح نور، هدف از اجرای آن را ترویج عفاف و حجاب با هدف سالم‌سازی جامعه، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش سطح آگاهی بانوان نسبت به نقش مؤثر عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد.

وی افزود: ترویج عفاف و حجاب در جامعه نیازمند افزایش کار فرهنگی در کنار قانون گذاری است که این امر در حال حاضر به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم فرهنگی محسوب می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه مساله حجاب حکم شرعی و الهی است، تاکید کرد: موضوع عفاف و حجاب جز اعتقادات و باورهای ماست و رعایت آن علاوه بر قانونی بودن موضوع، مورد تأکید دین مبین اسلام است.

جانشین پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان زرند تصریح کرد: این حرکت فرهنگی با هدف حفظ حرمت و شخصیت زن، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، استحکام بنیان خانواده و همچنین تکریم و حمایت از پوشش اسلامی انجام شد و اینگونه اقدامات تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: عفاف و حجاب به عنوان یکی از موضوعات مهم، همواره از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تأکید قرار گرفته که نشان‌دهنده اهمیت آن در سطح جامعه اسلامی است.

قاسمی با بیان اینکه حجاب یکی از احکام برجسته اسلامی است، خاطرنشان کرد: در قرآن مجید نیز به صراحت در سوره احزاب و نور از آن یاد شده و در جامعه ما به عنوان یک فرهنگ نهادینه شده است.

کد خبر 6111732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha