۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵

رییس کل دادگستری گیلان:

حمایت از تولید و فعالان اقتصادی از اولویت های دستگاه قضایی است

حمایت از تولید و فعالان اقتصادی از اولویت های دستگاه قضایی است

رشت- رییس کل دادگستری گیلان گفت: حمایت از تولید و فعالان اقتصادی از اولویت های دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان دیدار کردند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به اینکه ارتقا پایه صنعت استان بالا رفتن بودجه را نیز به دنبال دارد اظهار داشت: صنعت گردشگری نعمتی خداوندی است و باید هدفمند بوده و نمایندگان مردم نیز باید از تمام ظرفیت و همت خود برای صنعت و رشد آن بهره گیرند.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل پایین بودن نرخ زاد و ولد در استان گیلان ضعف صنعت و عدم اشتغال جوانان است گفت: بسیاری از افراد جویای کار به استان‌های مجاور مهاجرت می‌کنند و در همان جا ساکن می‌شوند.

رئیس شورای قضائی استان با تاکید بر هم افزایی و همفکری همه دستگاه‌ها در راستای تقویت صنایع استان تصریح کرد: اگر در مدیریت استان یکپارچگی شکل بگیرد شاهد رشد وضعیت اقتصادی گیلان خواهیم بود.

وی با اشاره به شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب شده و تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به صنعت و اقتصاد کشور تصریح کرد: نمایندگان مردم باید در مسیر رشد صنعت استان از هیچ کوششی فروگذار نکنند و حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه در سند تحول و تعالی قوه قضائیه نیز به صورت خاص مورد توجه قرار گرفته و واحدهای تولیدی بسیاری از حمایت‌های دستگاه قضائی برخوردار شده‌اند.

کد خبر 6112033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha