۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۸

وحیدی:

مردم اخبار سانحه بالگرد را از مراجع و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند

مردم اخبار سانحه بالگرد را از مراجع و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند

وزیر کشور با اعلام بسیج همه نیروها برای یافتن محل سانحه بالگرد رییس‌جمهور، از مردم خواست اخبار مربوط به این سانحه را از مراجع رسمی دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی وزیر کشور روز یکشنبه در گفت وگویی تلویزیونی، با اعلام اینکه بعد از حادثه برای بالگرد رییس‌جمهور همه نیروها بسیج شدند، گفت: همه گروه‌ها اعم از سپاه، ارتش، فراجا، هلال‌احمر، نیروهای مردمی و تمام روستاییان به صورت خودجوش و با علاقه به دنبال پیدا کردن محل وقوع حادثه بالگرد رئیس‌جمهور هستند.

وزیر کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه منطقه دارای شیب تند و جنگلی است و از سوی دیگر شاهد بارش باران شدید هستیم، دامنه دید بسیار محدود است و به همین دلیل، نیروهای امدادی متأسفانه هنوز به نقطه مدنظر نرسیده‌اند، اما نیروها در منطقه حضور وسیعی دارند و امیدواریم با دعای مردم عزیز هرچه سریع‌تر به نقطه حادثه برسند.

وحیدی ضمن تشکر از همه مردم کشورمان برای برگزاری مراسم خودجوش دعا، گفت: مردم عزیز توجه داشته باشند که تنها مرجع رسمی اعلام اخبار صدا و سیما است و صحبت‌هایی که در شبکه‌های مختلف مطرح می‌شود، سند و مرجعیتی ندارد.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی صبح یکشنبه به منظور افتتاح سد مشترک «قیز قلعه‌سی» در نقطه صفر مرزی و بر روی سد رودخانه ارس حاضر شد و با همراهی «الهام علی‌اف» رییس‌جمهور آذربایجان از بخش‌های مختلف این سد دیدن و این سد را به صورت رسمی افتتاح کرد.

رییس دولت مردمی سپس برای افتتاح پروژه ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز عازم این شهر شد اما متأسفانه بالگرد وی و همراهانش در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف (یعنی دستیار خدمه پرواز) سر تیم حفاظت و یکی از محافظان، از جمله همراهان آیت‌الله رئیسی خادم‌الرضا در این بالگرد بودند.

کد خبر 6112484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بتول سیاحی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      0 0
      انشالله که به سلامت بر می گردند