۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۱

آیت‌الله محمود رجبی شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت

آیت‌الله محمود رجبی شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت

آیت‌الله محمود رجبی به‌مناسبت حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور، نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و وزیر امورخارجه پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمود رجبی به‌مناسبت حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور، نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و وزیر امورخارجه پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت جانگداز و شهادت‌گونۀ یار سفرکردۀ انقلاب، رئیس‌جمهور مردمی و مکتبی، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) و همراهان ایشان علی‌الخصوص آیت الله آل‌هاشم، وزیر محترم امور خارجه و استاندار محترم آذربایجان شرقی قلب امت اسلامی و ملت ایران را داغدار و اندوهگین ساخت.

این مرد بزرگ و مخلص که تمام عمر پربرکت خود را وقف خدمت به اسلام و مردم نمود، در تمامی عرصه‌هایی که احساس تکلیف می‌کرد، بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای حضور یافته و با تعهد و مجاهدت مثال‌زدنی، منشأ خدمات ارزشمندی به کشور و نظام اسلامی شد.

اهتمام ایشان به حفظ و ترویج ارزش‌های والای انقلاب اسلامی زبانزد خاص و عام بود. فروتنی و تواضع بی‌نظیر ایشان، در کنار صبر و بردباری مثال‌زدنی، قلب هر انسانی را مجذوب خود می‌کرد و در مدت کوتاهی، محبت ایشان در دل هر کس که با ایشان دیدار و گفتگو می‌کرد، نقش می‌بست.

خدمات ماندگار ایشان در مسند رئیس قوه‌قضاییه و مجاهدت‌های شبانه‌روزی، سفرهای متعدد استانی و حضور بی‌واسطه در میان مردم در دوران ریاست‌جمهوری و در مجموع، بازگرداندن ریل مدیریت کلان کشور به مسیر اصیل انقلاب اسلامی از سوابق درخشان ایشان است.

یکی از ثمرات ارزشمند حضور ایشان در مسند ریاست جمهوری، بازگشت فضای دولت به کار واقعی و فعالانه بود. ایشان با روحیۀ جهادی و عمل به وعده‌های انتخاباتی خود، فضایی پرنشاط و پویا در دولت ایجاد کردند و در جهت حل مشکلات مردم و رفع موانع پیش روی کشور گام‌های بلندی برداشتند.

ملت ایران بارها در طول تاریخ خود با چنین مصیبت‌های جان‌سوز مواجه شده و هر بار با صبر و استقامت و توکل به خداوند متعال، بر این غم‌ها فائق آمده و با عزمی راسخ‌تر در مسیر آرمان‌های الهی خود گام برداشته است. بی‌شک این حادثۀ تلخ نیز نمی‌تواند ذره‌ای از ایمان و اراده مردم ایران در مسیر انقلاب و خدمت به اسلام و کشور بکاهد.

از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم و امیدوارم راه پر افتخار ایشان تحت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی توسط خادمان صدیق نظام اسلامی و مردم انقلابی ایران ادامه یابد.

حشره الله مع اولیاءه الطاهرین

محمود رجبی
١۴٠٣/٠٢/٣١

کد خبر 6112834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha