۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۶

سید شهیدان خدمت؛

شمسایی: آیت‌الله رئیسی درک مناسبی از ورزش داشتند/ روز سختی داشتیم

شمسایی: آیت‌الله رئیسی درک مناسبی از ورزش داشتند/ روز سختی داشتیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: آقای رییسی همیشه پای کار بودند و خیلی مسرانه برای سربلندی کشور فکر و تلاش می کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ضمن تسلیت شهادت سیدابراهیم رییسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد گفت: مصیبت بزرگی است ولی خوشا به سعادتشان که بخاطر خدمت به مردم و کشور به درجه شهادت نائل شدند. اخیرا بخاطر تقدیر از ورزشکاران و قهرمانان خدمت شان رسیدیم واقعا پذیرفتن این خیر تلخ سخت است.

وی افزود: آقای رییسی همیشه پای کار بودند و خیلی مسرانه برای سربلندی کشور فکر و تلاش می کردند. همواره می‌شنیدیم که می‌گفتند خدمت کردن به مردم و کشور وظیفه است. مجددا به خانواده ورزش و مردم تسلیت می گویم. روز سختی برای ایران است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه خاطر نشان کرد: آنها همواره خدمتگزار مردم بودند و خوشا به سعادتشان که درست ۳ سال پیش روز ولادت امام رضا (ع) حکم خدمتگزاری به مردم را دریافت کردند و حالا امروز دوباره در چنین روزی مهر شهادت نصیبشان شد.

شمسایی با بیان اینکه رییس جمهور همیشه به صورت جهادی فعالیت می‌کردند که این موضوع در ورزش هم تاثیرات خوبی داشت؛ گفت: نگاه آقای رییسی به ورزش هم ویژه بود. درست پس از قهرمانی تیم ملی در جام ملتها اولین پیام تبریکی که ما دریافت کردیم از سوی ریاست جمهوری بود. آقای رییسی معتقد بودند که موفقیت هر ورزشکار در یک رویداد بین المللی مایه غرور ماست. رییس جمهور همواره درک مناسبی از ورزش داشتند.

وی در پایان گفت: شروع کار دولت سیزدهم در بخش ورزش با آقای سجادی بود که در حال حاضر هم با آقای هاشمی ادامه دارد. کیومرث هاشمی از مدیران ورزشی و شریف هستند که این انتخاب نشان می دهد که آقای رییسی نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش داشتند.

کد خبر 6113278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha