۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴

مردم قم در سوگ آیت الله رییسی عزاداری کردند

مردم قم در سوگ آیت الله رییسی عزاداری کردند

قم- شماری از زائران و مجاوران کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در سوگ از دست دادن رییس جمهور محبوب خود عزاداری کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، از اولین ساعت صبح دوشنبه که خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی به صورت رسمی اعلام شد، گروه‌های خودجوش مردمی و شماری از طلاب به سمت حرم مطهر بانوی کرامت حرکت کردند تا در روز میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام در حرم اخت الرضا علیه السلامی برای خادم الرضا علیه السلام عزاداری کنند.

مراسم عزاداری زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت بعد از اقامه نماز ظهر و عصر امروز در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد و تجمع کنندگان در سوگ از دست دادن شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور خدوم و مردمی ایران اسلامی اشک ریختند و عزاداری کردند.

تعدادی از طلاب از مدرسه علمیه معصومیه نیز به سمت حرم مطهر اخت الرضا علیه السلام عزاداری کردند.

امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا نیز مراسم بزرگداشت رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود و حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه سخنرانی و سید علی حسینی نژاد نیز مداحی خواهد کرد.

امشب همچنین جوانان مقاومت بیش از صد ملیّت با حضور رهبران جبهه مقاومت در سوگ شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان گردهم می‌آیند.

در این تجمع سید هاشم الحیدری از رهبران مقاومت عراق، شیخ معین دقیق نماینده حزب‌الله لبنان، دکتر خالد القدومی نماینده حماس فلسطین و حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری رئیس مرکز ارتباطات بین‌الملل حوزه‌های علمیه به ایراد سخن می‌پردازند.

این مراسم پس از نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ قدس همراه با مرثیه‌خوانی حجت‌الاسلام میرزامحمدی از اساتید حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

کد خبر 6113589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha