۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل:

آیت الله رییسی در تحقق دولت مردمی مجاهدت کرد

آیت الله رییسی در تحقق دولت مردمی مجاهدت کرد

اردبیل- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با صدور پیام تسلیتی گفت: خدمت به محرومان، ولایتمداری و تلاش برای تحقق دولت مردمی و ساخت ایران قوی رویکرد اصلی خدمات شهید آیت الله رییسی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی ستوده اظهار کرد: خبر اندوهناک و جانگداز شهادت سید محرومان، خادم الرضا (ع)، رئیس جمهور مغتنم، محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران شهید آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدرشان، موجی از اندوه و غمگساری در قلب‌های صبور و انقلابی مردم سرافراز ایران عزیز و تمام آزادگان جهان پدید آورد.

در این پیام آمده است: شهید جمهور در طی قریب به چهار دهه خدمت، مصداق یک مدیر خدوم، مجاهد و انقلابی بود و ویژگی‌های منحصر به فرد آن عزیز سفر کرده همچون یتیم نوازی، خدمت به محرومان، ولایتمداری و تلاش برای تحقق دولت مردمی و ساخت ایران قوی هرگز از یادها نخواهد رفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرده است: هر چند آرزوی همگان تداوم نعمت حضور ایشان در عرصه خدمت به مردم بود، اما چه اندوه بار حسنه و ثواب خدمت به ولی نعمتان مقدس جمهوری اسلامی ایران و ثمره نوکری خالصانه به آستان ملکوتی رئوف آل محمد (ص) را همزمان با شب میلاد آن حضرت دریافت کردند.

حجت الاسلام ستوده در این پیام آورده است: اینجانب این مصیبت بزرگ و همچنین شهادت سردار دیپلماسی انقلابی دکتر حسین امیر عبداللهیان، روحانی بزرگوار حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، استاندار جهادی دکتر مالک رحمتی و سایر عزیزانی که در این سانحه به ملکوت اعلی پیوستند را محضر رهبر حکیم انقلاب، مردم آگاه و بصیر ایران عزیز و همه ملت‌های مسلمان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منّان متضرعانه برای آنان علو درجات مسئلت دارم.

این پیام می افزاید: ان شاءالله مردم ایران عزیز مقاوم‌تر از گذشته در مسیر رسیدن به قله پیشرفت و سعادت گام بر خواهند داشت و همانطور که ولی امرمان فرمودند هیچ اختلالی در کار کشور بوجود نخواهد آمد و با عنایت خاصه امام زمان (عج) و هدایت داهیانه رهبر عالیقدر با وحدت شاهد برپایی تمدن نوین اسلامی خواهیم بود.

کد خبر 6114701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha