۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۵

امام جمعه سیرجان:

شهید آیت الله رییسی برای تحقق وعده های خود تلاش و به آنها عمل کرد

شهید آیت الله رییسی برای تحقق وعده های خود تلاش و به آنها عمل کرد

کرمان_امام جمعه شهرستان سیرجان گفت: شهید آیت الله رییسی برای تحقق وعده‌هایشان تلاش و به آنها عمل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام‌جمعه سیرجان ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهانشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی دوران سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و همه این اتفاقات نقطه‌ای برای پیشرفت و صلابت بود گفت: نظام ما منوط به یک شخص نیست و اگر عزیزی را تقدیم کردیم برای اسلام و اقتدار دین خدا هست که دیگران پرچم را به دست می‌گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس مسلمی زاده افزود: آیت الله رئیسی در ۲۴ ساعت شبانه روز، ۸ ساعت کار مداوم و جهادی انجام می‌دادند و این روحیه نه تنها در دوران ریاست جمهوری ایشان، بلکه در طول همه دوره‌های خدمت اینگونه بودند.

وی با بیان اینکه اینگونه تصور نشود رئیس جمهور را از دست دادیم وارد بحران می‌شویم افزود: همانطور که رهبری هم فرمودند خللی در روند کار مملکت به وجود نمی‌آید و ادامه مسیر خدمت به مردم و پیشرفت و اقتدار نظام هموار هست.

حجت الاسلام و المسلمین مسلمی زاده، افزود: امروز همه می‌دانیم این کشور و نظام صاحب دارد که آن هم امام زمان و نایب برحق ایشان رهبر فهیم و فرزانه انقلاب می‌باشند.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی هر پست و مقامی که داشت، موفق، پیروز و سر بلند بودند افزود: ایشان در تمامی عرصه‌های مدیریتی، اعم از آستان مقدس ثامن الحجج، دستگاه قضا و یا رئیس جمهور خوش درخشیدند و پرچم عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در دنیا برافراشته کردند.

امام جمعه سیرجان گفت: آیت‌الله رئیسی تمام همت و تلاش خود را برای محرومیت‌زدایی به‌کار گرفت، دیپلماسی خارجی را ارتقا داد و برای تعالی کشور خالصانه ورود کرد.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی در کنار مردم بود، برای آنها رخت خدمت بر تن کرد و برای تحقق وعده‌ها همه تلاش خود را به‌کار گرفت و به آنها عمل کرد.


کد خبر 6114961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha