۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۵۲

مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در جوار شهدای گمنام مُهر برگزار شد

مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در جوار شهدای گمنام مُهر برگزار شد

مُهر - مراسم بزرگداشت خادم الرضا (ع) شهید جمهور آیت الله رییسی و همراهانش با شکوه هرچه تمام‌تر در جوار گلزار شهدای شهرستان مُهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت خادم الرضا (ع) شهید جمهور و همراهانش شامگاه سه شنبه با حضور حمزه محمدی فرماندار مهر، فرماندهان نظامی و انتظامی و رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهر و جمع کثیری از بسیجیان، رزمندگان، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهر مهر با شکوه خاص برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت کلام الله مجید و اجرای شعر و دکلمه توسط یکی از دانش‌آموزان بسیجی حجت السلام عبدالعظیم ارودا رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهر طی سخنانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهانش به ویژگی‌ها و شاخصه‌های سید الشهدای خدمت شهید حضرت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش پرداخت.

حجت الاسلام ارودا ویژگی آیت الله رئیسی را خادم‌الرضا بودن ذکر کرد و بیان داشت: این مرد الهی خود را وقف مردم کرده بود و به دنبال تحقق دولت طراز انقلاب اسلامی بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهر با بیان پیام مقام معظم رهبری در خصوص اینکه شهید رئیسی خستگی نمی‌شناخت، خاطر نشان کرد: این بزرگواران به تاسی از امیرالمؤمنین و معصومین محور امور را مردم قرار داده بود و رضایت مردم و رضایت خداوند را برایش بر همه چیز ترجیح داده بود.

حجت الاسلام ارودا افزود: در جمهوری اسلامی کسانی که هم‌تراز انقلاب کار کنند سرنوشتی جز شهادت ندارند و شهید رئیسی و همراهان شهیدش خدمتگزارانی در تراز انقلاب اسلامی بودند و آرزوی اینان همصدا شدن با سردار شهید حاج قاسم عزیز بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهر در پایان بیان داشت: اصل ۱۳۱ قانون اساسی نشان از مترقی بودن نظام ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و انشاالله مردم با حضور دوباره پای صندوقهای رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد.

این مراسم با مرثیه سرایی و سوگواری دو نفر از مداحان خاندان عصمت و طهارت همراه با سینه‌زنی علاقه مندان به شهدا به پایان رسید.

کد خبر 6115355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha