۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳

امیرآبادی در گفت‌وگو با مهر:

شهید رئیسی حقیقتاً ولایتمدار و عاشق مردم بود

شهید رئیسی حقیقتاً ولایتمدار و عاشق مردم بود

قم- نماینده مردم قم در خانه ملت با اشاره به ارادت این عالم مجاهد نسبت به ولایت فقیه و امام راحل گفت: او در تمامی این سال‌ها در مناصب مختلف ولایتمداری خود را به اثبات رساند.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی بیان کرد: اخلاص در وجود آیت الله رئیسی موج می‌زد و او انسانی به تمام معنای کلمه صادق، مخلص، مؤمن و متواضع بود و در مسیر خدمت به مردم تلاش خستگی ناپذیری داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور شهید، در طی این مدت که مسؤولیت قوه مجریه را بر عهده داشت، تلاش کرد تا بار مشکلات مردم را بکاهد و موانعی که بر سر راه توسعه و پیشرفت کشور قرار دارد را از میان بردارد.

نماینده مردم قم در خانه ملت با اشاره به ارادت این عالم مجاهد نسبت به ولایت فقیه و امام راحل گفت: او در تمامی این سال‌ها در مناصب مختلف ولایتمداری خود را به اثبات رساند و در این زمینه تردیدی نداشت.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در تشییع پیکر شهدای خدمت گفت: ملت قدرشناسی ایران اسلامی، قدردان همت و تلاش خادمان خود هستند و این مردم خاطرات این بزرگ مرد را فراموش نخواهند کرد.

وی گفت: ملت بزرگ ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در آزمون‌های سخت و دشوار سربلند بیرون آمدند و این بار نیز با عنایت پروردگار و ائمه معصومین علیهم السلام آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری را با قوت بیشتر ادامه می‌دهند.

کد خبر 6116776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha