۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷

امام جمعه اردستان:

نمایندگان مجلس دوازدهم از رهنمودهای رهبر انقلاب استفاده کنند

نمایندگان مجلس دوازدهم از رهنمودهای رهبر انقلاب استفاده کنند

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: نمایندگان مجلس دوازدهم از رهنمودهای رهبر انقلاب استفاده کرده و از حاشیه‌ها دوری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه اردستان، اظهار داشت: خداوند همواره همراه پرهیزکاران است و در قرآن به صورت‌های مختلف دعوت به تقوای الهی انجام شده همچنین در برخی آیات آثار تقوا نیز بیان شده است.

وی با اشاره به حقوق والدین نسبت به فرزند افزود: قرآن به کودک آموزش داده شود چرا که کتاب زندگی است، شرایط ازدواج را در بزرگسالی برای فرزند فراهم کرده و فرزند خود را نیز خوب تربیت کند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: محبت به کودکان در زندگی ائمه وجود داشت، مهرورزی به کودک در انسان‌ها به صورت فطری وجود دارد که در این راستا نیازهای کودک را برآورده می‌کنند و لازمه این امر این است که کودک را دوست داشته و با خشونت رفتار نشود.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه سوم خرداد روز حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر است، تصریح کرد: روز دزفول روز مقاومت و پایداری نام گرفته چرا که این مردم چندین ماه در مقابل زورگویی‌هایی صدام و ارتش بعثی مقاومت و ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: هفتم خرداد روز بازگشایی اولین مجلس شورای اسلامی است که از زحمات نمایندگان مجلس یازدهم که به تعبیر رهبر انقلاب مجلس انقلابی بود و کارهای ارزشمند انجام دادند تشکر می‌شود همچنین نمایندگان مجلس جدید در خدمت مردم و برای مردم تلاش کرده و قانون گذاری کنند.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: نمایندگان مجلس دوازدهم از رهنمودهای رهبر انقلاب استفاده کرده و از حاشیه‌ها دوری کنند تا در پایان دوره خود کارنامه خوبی داشته باشند و مردم را نیز ناامید نکنند.

دهشیری یادآور شد: شهادت مظلومانه رئیس جمهور مردمی و همراهانش که در راه خدمت به مردم در سانحه هوایی در تبریز به شهادت رسیدند، ملت ایران را عزادار کرد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی در تمام مسئولیت‌های خود خدمت صادقانه داشت، ادامه داد: در تولیت آستان قدس رضوی از سال ۹۴ تا ۹۷، یک امر مقدس است که از درآمدهای این سمت استفاده شخصی نداشت و این هزینه‌ها در ساخت و ساز رواق‌ها و حرم مطهر هزینه می‌شد، مدال خادمی را در این سال‌ها دریافت کرد.

امام جمعه اردستان اضافه کرد: در دوران قوه قضائیه، عنوان خادم القضایی به خود می‌گیرد که آلودگی‌ها و فسادها را از بین برد و به فسادستیزی دست زد، به شهرها و استان‌های کشور سفر کرد و خوش درخشید.

دهشیری گفت: شهید رئیسی حدود ۳۴ ماه رئیس جمهور مردمی و خستگی‌ناپذیر بود که به نقاط مختلف کشور سفر کرد، شبانه روز در فکر خدمت مردم بود گرچه توهین‌هایی نیز به ایشان داده می‌شد.

وی با بیان اینکه باید راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند، یادآور شد: حماسه گسترده و حضور پرشور مردم را با بیان نمی‌شود توصیف کرد، ایشان در میان محرومان، کشاورزان، عشایر و کارگران برای خدمت‌رسانی و برطرف کردن مشکلات حضور داشت.

کد خبر 6117562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha