۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴

امام جمعه قرچک:

پویایی امروز انقلاب به برکت خون‌ مقدس شهدا است

پویایی امروز انقلاب به برکت خون‌ مقدس شهدا است

قرچک- امام جمعه قرچک گفت: پویایی امروز انقلاب به برکت خون‌ مقدس شهدا است .

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرچک ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: یک کشور را با اندیشه و خط شهدا می‌شود پویا کرد چرا که تفکرات آن‌ها قرآنی است.

وی با بیان اینکه سازندگی، آبادانی و استقلال بدون تفکر انقلابی و اطاعت از ولی امر هیچ‌گاه امکان پذیر نبوده است گفت: به همین سبب روشنایی و پویایی امروزه انقلاب ما از برکات خون مقدس شهداست که سر ریشه می‌گیرد.

امام جمعه قرچک عنوان کرد: ما مدیون شهدا هستیم چراکه مالک سلامتی، آرامش، آسایش، علم، زندگی و قدرت نظام ما شهدا هستند و عزت نفس را برای مردم به ارمغان آوردند.

خطیب نماز جمعه قرچک بیان کرد: چهارم خرداد ماه روز مقاومت و پایداری مردم دزفول گیلان‌غرب است، مردم با ایثار و شجاعت خود اجازه ورود دشمن را به وطنشان ندادند و جلوی دشمن ایستادگی کردند تا مشتی از این خاک به دست بیگانگان نیافتد.

اسماعیلی گفت: ما امروز در مقابل دشمنان داخلی و خارجی بی‌تفاوت نیستیم، زمان رسوایی دشمنان ما فرا رسیده است و ما باید هوشیارانه و با بصیرت به دنبال پیروزی‌های نهایی باشیم و توطئه‌های دشمن را با ایستادگی بر سر اصول اسلامی و حضور آگاهانه مردم در صحنه خنثی کنیم.

وی بیان کرد: رئیس جمهور شهید با خدمت سه‌گانه اش به ما مردمی و خستگی ناپذیر بودن را آموخت همچنین در حرمت قضاوت و دستگاه عدالت را احیا کرد و از حق مظلوم را از ظالم ستاند.

کد خبر 6117620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha