۵ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۴

امام جمعه گناوه:

شهید « آیت الله رئیسی» اسوه و الگو برای مدیران انقلابی است

شهید « آیت الله رئیسی» اسوه و الگو برای مدیران انقلابی است

گناوه- امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی و همراهانش مصداق کامل مدیر انقلابی و ولایی بود گفت: آیت الله رئیسی اسوه و الگو برای همه مدیران انقلابی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در جمع نیروهای دریابانی گناوه ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش اظهار داشت: اگر چه این حادثه غم و اندوهی جان سوز بود اما مردم در سراسر ایران علیرغم همه سختی‌ها، گرفتاری‌ها، کاستی‌ها و مشکلات اقتصادی با حضور پرشور خود حماسه‌هایی بی‌نظیر خلق کردند.

وی یادآور شد: چنین استقبال و حضور پرشور و حماسی نسبت به تشییع یک مسئول دولتی در تمام دنیا بی‌نظیر است و ما در کشور برای بار سوم پس از تشییع امام راحل و سردار دل‌ها شهید سلیمانی، شاهد تشییع باشکوه خادم امام رضا و ملت ایران و شهیدان خدمت در این ایام بودیم.

ملت ایران، قدرشناس خادمان خود

امام جمعه گناوه با بیان اینکه ملت ایران این گونه مصائب و سختی‌ها را زیاد دیده است، گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمن توطئه‌های گوناگون علیه این شجره طیبه ازجمله کودتا، موضوع تجزیه طلبی، منافقین و ۸ سال جنگ تحمیلی را آغاز کرد اما همه این توطئه‌ها با مقاومت مردم به شکست منجر شده است.

وی ادامه داد: ملت ایران، مردمی قدرشناس هستند که این قدرشناسی را در همه عرصه‌ها و مراحل انقلاب به منصه ظهور رسانده‌اند.

وی با بیان اینکه شخصیت شهید رئیسی دارای ابعاد معنوی، اخلاقی، مدیریتی بود، گفت: به تعبیر فرمایش رهبر انقلاب، آیت الله رئیسی هم در زمان حیات و هم پس از شهادت دارای برکاتی بودند که اتحاد و انسجام پس از شهادت ایشان و همراهانش در کشور یکی از برکات این شهیدان والامقام و تشییع پیکرهای مطهر آنها است.

وی با اشاره به اینکه پیام این جمعیت میلیونی تشییع کننده به معنای پای بندی و وفاداری ملت ایران به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و اعلام وفاداری به خادمین خود بود، گفت: مردم بین خادم و خائن فرق می‌گذارند و اگر مدیر و مسئولی خادم مردم شد و وقت و زندگی خود را وقف مردم کرد، آنها نیز نسبت به آن خادمان خود قدرشناس و اظهار محبت و علاقه می‌کنند.

شهید آیت الله رئیسی مصداق کامل مدیر انقلابی

وی با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان مصداق کامل مدیر انقلابی و ولایی بودند.، اضافه کرد: در برهه کنونی آیت الله رئیسی اسوه و الگو برای همه مدیران انقلابی است.

وی با بیان اینکه منش، سیره و دغدغه مندی شهید آیت الله رئیسی باید سرلوحه همه مدیران و مسئولان نظام اسلامی باشد، گفت: شهید آیت الله رئیسی سیدالشهدای خدمت انقلابی و الگوی خستگی ناپذیر برای مسئولان مخلص است.

حجت الاسلام رکنی حسینی با بیان اینکه نعمت ولایت و رهبری نعمتی که خدا به ما عنایت کرده است گفت: یکی از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی و همراهان ایشان ولایت مداری و ولایت پذیری ایشان بود.

به رخ کشیدن استحکام ساختار سیاسی کشور از برکات شهادت رئیس جمهور و همراهانش

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با مدیریت و صلابت، بلافاصله بعد از این حادثه، بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی مدیریت اجرایی کشور را مشخص کردند تا کمتر از ۵۰ روز دیگر انتخابات برگزار شود و هیچ خللی در عزم و اراده مسئولان و در رأس مقام معظم رهبری بعد از این حادثه سنگین به وجود نیامد و رهبری با صلابت و اقتدار الهی کشور را مدیرت می‌کند.

امام جمعه گناوه، به رخ کشیدن پایداری ساختار سیاسی کشور را یکی دیگر از برکات شهادت رئیس جمهور و همراهانش عنوان کرد و افزود: این حادثه نشان داد که در ساختار سیاسی کشور با شهادت رئیس جمهور، سردار دیپلمات، استاندار، امام جمعه و دیگران خللی ایجاد نمی‌شود.

وی ادامه داد: به گفته همه تحلیل گران جهان، شهادت رئیس جمهور هیچ خللی در ایران اسلامی ایجاد نکرد چون ساختار سیاسی نظام اسلامی آن گونه مستحکم است که رهبری فرمودند تا ۵۰ روز دیگر انتخابات برگزار می‌شود و همه نشان دهنده استحکام ساختار نظام است.

کد خبر 6118766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha