۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۳

امام جمعه اصفهان:

اتفاقات گذشته انتخاباتی با درس گرفتن از شهید رئیسی تکرار نمی‌شود

اتفاقات گذشته انتخاباتی با درس گرفتن از شهید رئیسی تکرار نمی‌شود

اصفهان- امام جمعه اصفهان گفت: اگر از شهید رئیسی درس گرفته باشیم دیگر اتفاقات گذشته انتخاباتی تکرار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد صبح یکشنبه با حضور در صد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان اظهار کرد: این اتفاق خسارت بار را به همه ملت ایران تسلیت می‌گویم و از تلاش مدیریت شهری برای برگزاری مراسم‌های گرامیداشت این شهیدان نیز تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به تشییع باشکوه شهدای خدمت گفت: این شهدا در روزهای اخیر با حضور چند میلیونی مردم ایران در شهرهای مختلف تشییع شدند و این نشان می‌دهد که آنان در راه خدا حرکت کردند و خدا نیز محبت آن‌ها را در دل مردم قرار داد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: شهید رئیسی را از نوجوانی‌اش می‌شناختم. او از همان زمان از مسیر الهی تغییر نکرد و پاسخ تهمت‌های دیگران را هیچ‌وقت نداد. خیلی‌ها به دنبال این بودند که برای دوره بعدی ریاست جمهوری بار دیگر او را مورد تهمت‌ها قرار دهند، اما او بی توجه به این صحبت‌ها فقط در حال خدمت‌رسانی به مردم بود.

وی افزود: چند ماه پیش به شهید رئیسی عرض کردم که شما بابت سفرها و کارها خسته نمی‌شوید، گفت «من از کار خسته نمی‌شوم.» حاشیه‌ها اما انسان را خسته می‌کند، او در عین حال پاسخ هیچیک از تهمت‌ها را نداد حتی به فردی که سواد او را زیر سوال برده بود طلب مغفرت کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به تلاش‌های شهید رئیسی در خدمت رسانی به مردم گفت: در سفر به استان اصفهان نیز تلاش بسیاری کرد و در مناطق غربی و حاشیه زاینده رود با عبا و عمامه‌ای خاکی تا ساعت‌ها در حال گفت‌وگو با مردم و شنیدن مشکلات و دغدغه‌های آنان بود. او به واقع انسانی خستگی ناپذیر بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی تابع محض ولی فقیه بود، تصریح کرد: آیت الله رئیسی اعتقاد واقعی به نقش و جایگاه ولی فقیه و هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب داشت. در قرآن نیز آمده است کسی که کمک‌کار مردم باشد و ایمان واقعی داشته و بالاترین عمل را داشته باشد مورد محبت خلق قرار می‌گیرد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: از مردم ایران می‌خواهم خیرخواه همدیگر باشند و از کاندیداها می‌خواهم در انتخابات علیه یکدیگر صحبت نکنند. اگر از شهید رئیسی درس گرفته باشیم دیگر اتفاقات گذشته انتخاباتی تکرار نخواهد شد.

وی افزود: ان شاء الله همان طور که حیات شهید رئیسی باعث پیشرفت کشور شد شهادت او نیز برکات فراوان برای کشور و ملت ایران داشته باشد و اخلاق و منش این مرد بزرگ را در خود تقویت کنیم.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه خدمت به مردم نعمتی است که خداوند به مسئولان عطا می‌کند، گفت: این مسئولیت را خدا بر دوش شما نهاده و خداوند نیز فرموده کسی که لیاقت داشته را صاحب فضیلت کرده‌ایم. شکر این نعمتی که شما مسئولان از آن بهره مند هستید نیز سپاس‌گزاری از خداوند است.

کد خبر 6118997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha