۳۰ تیر ۱۳۸۷، ۱۵:۲۳

روئینگ قهرمانی جهان- آلمان

برای اولین بار یک پاروزن ایران مدال جهانی گرفت

برای اولین بار یک پاروزن ایران مدال جهانی گرفت

آخرین روز از مسابقات قهرمانی روئینگ جهان در آلمان با کسب مقام نایب قهرمانی توسط محسن شادی، پاروزن المپیکی کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز و در آخرین روز از مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی زیر 23 سال جهان که در شهر" برندن بورگ " آلمان برگزار شد، محسن شادی قایقران المپیکی کشورمان در مرحله فینال با پنج قایق مسابقه داد و در نهایت بر سکوی دوم جهان ایستاد.

شادی در مسابقه امروز خود در رشته روئینگ تک نفره سبک وزن مردان با زمان 7 دقیقه و 30 ثانیه و 29 صدم ثانیه برای نخستین بار در تاریخ قایقرانی کشورمان، ایران را صاحب نشان نقره جهان کرد. این اولین بار است که قایقرانی از ایران موفق به کسب مدال در مسابقات قهرمانی جهان شده است.

در این بخش نماینده ایرلند به مقام اول رسید. قایقرانان هلند، آلمان، استرالیا و اسلوونی نیز به ترتیب عناوین سوم تا ششم را بدست آوردند.

هما حسینی دیگر پاروزن المپیکی کشورمان نیز در مسابقه روئینگ تک نفره سبک وزن زنان به مقام چهاردهمی بسنده کرد. این رقابت ها از روز 27 تیرماه آغاز و امروز عصر به کار خود پایان داد.

گروه دوم تیم ملی روئینگ ایران با ترکیب آرمان مختبا، عابدین باقلی، مصطفی پرورش خواه، محسن شادی، شادی فرج ‌پور، نسیم بن‌ یعقوب، بهاره علیمردانی و هما حسینی به سرمربیگری "جیوگانیک " و مریم کهن به عنوان کمک مربی 31 تیر ماه عازم مسابقات جهانی اتریش خواهند شد.

کد خبر 718989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha