۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶

مسوول هیات خادم الرضا(ع) قم:

پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت»هیات خادم الرضا(ع) قم برپا می شود

پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت»هیات خادم الرضا(ع) قم برپا می شود

قم- مسوول هیات خادم الرضا (ع) قم از نمایش عملکرد سه دهه فعالیت مذهبی، فرهنگی و اجتماعی این هیات در قالب نمایشگاهی با عنوان «میثاق با ولایت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید ناطقی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت سی و یکمین سالگرد تأسیس هیات خادم الرضا علیه‌السلام قم و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام جشن میلاد آن حضرت با حضور کاروان زیر سایه خورشید روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات اسلامی واقع در چهارراه شهدای قم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه ۳۰ سال فعالیت هیأت خادم الرضا علیه‌السلام قم با عنوان «میثاق با ولایت» نیز در این مکان برپا می‌شود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۲۰ الی ۲۴ برای بازدید از این نمایشگاه در محل سالن همایش غدیر حضور یابند.

مسؤول هیات خادم الرضا علیه‌السلام قم با بیان اینکه هیأت خادم الرضا علیه‌السلام در هر دهه از فعالیت خود، نمایشگاهی برپا می‌کند بیان کرد: این نمایشگاه در گذشته در سالهای ۱۳۸۵ و ۱۳۹۱ برپا شده بود و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، امسال نیز این نمایشگاه را خواهیم داشت و فعالیت‌های این هیأت در طی این سال‌ها در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد.

ناطقی گفت: در نمایشگاه «میثاق با ولایت» ۱۰ محور از فعالیت‌های هیأت خادم الرضا علیه‌السلام بر روی نمایشگرهای بزرگی به نمایش در خواهد آمد که فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی هیأت از جمله این محورها است و اقدامات و برنامه‌های تابستانه و کاهش آسیب‌های اجتماعی به خصوص در عرصه اعتیاد جوانان به مواد مخدر در این بخش دیده خواهد شد.

وی گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های هیأت خادم الرضا علیه‌السلام در دهه اول ماه محرم الحرام هر سال که اصلی ترین برنامه این هیأت در طول این سی سال بوده در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

ناطقی ادامه داد: در دهه اول ماه محرم برنامه‌های هیأت خادم الرضا علیه‌السلام که در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود مورد استقبال چشمگیر عزاداران به خصوص جوانان و نوجوانان قرار می‌گیرد و در هر شب هزاران نفر از آقایان و خانم‌ها در این مراسم عزاداری حضور می‌یابند.

مسؤول هیات خادم الرضا علیه‌السلام قم با بیان اینکه فعالیت‌های بخش بانوان از دیگر محورهای این نمایشگاه است افزود: در این بخش برنامه‌های مختلفی که در طی این سال‌ها در حوزه حجاب و عفاف و همچنین در حوزه خانواده برگزار شده به نمایش در می‌آید.

وی اضافه کرد: نمایش اقدامات و برنامه‌های جهادی هیأت خادم الرضا علیه‌السلام از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است و رزمایش‌های مختلفی که در قالب همدلی و مواسات در ایام مختلف سال به خصوص در دوره کرونا به مرحله اجرا در آمده را در این بخش خواهیم دید.

ناطقی بیان کرد: محور دیگر این نمایشگاه، گزارشی از دیدارهای مسؤولان هیات با شخصیت‌های حوزوی، مراجع عظام تقلید و مسؤولان کشوری و استانی در طی این سال‌ها است.

وی با بیان اینکه بخش سایبری نیز از دیگر محورهای نمایشگاه است افزود: در سالهای اخیر رهبر معظم انقلاب نسبت به فضای مجازی و اهمیت این بخش تاکیداتی داشتند و هیأت خادم الرضا علیه‌السلام نیز تلاش کرده تا در راستای جذب جوانان به هیأت، در این عرصه اقداماتی را برنامه ریزی کند که بخشی از آن در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید.

مسؤول هیات خادم الرضا علیه‌السلام قم عنوان کرد: محور جشنواره مهدویت نیز از جمله بخش‌های دیگر نمایشگاه است که هیأت خادم الرضا علیه‌السلام در دهه ۸۰ در این زمینه اقدامات و برنامه‌های گسترده‌ای داشته است.

کد خبر 6108888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha