۱۳ آذر ۱۳۸۷، ۲۱:۵۴

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

سکوت مبهم جامعه اسلامی دربرابر اوضاع غزه نفرین نسل‌های آینده را درپی دارد

سکوت مبهم جامعه اسلامی دربرابر اوضاع غزه نفرین نسل‌های آینده را درپی دارد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای ضمن محکومیت شدید محاصره نوار غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی ، خواستار تحرک سازمانهای بین المللی برای جلوگیری از این روند شده و تاکید کرده است که سکوت مبهم جامعه اسلامی در این موضوع نفرین و نکوهش نسل های آینده را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر ،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  محاصره نوار غزه را توسط رژیم غاصب صهیونیستی به شدت محکوم نموده و از تمامی سازمانهای جهانی و حقوق بشر و نهادهای بین المللی به خصوص سازمان ملل متحد و شورای امنیت و به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی و سران کشورهای اسلامی خواست تا ضمن محکوم کردن این گونه اقدامات ددمنشانه و حنایتکارانه هر گونه ارتباط سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و دیپلماتیک خود را راسا بلافاصله با این رژیم غاصب تا دندان مسلح قطع و او را وادار به عقب نشینی و در نظر گرفتن حقوق حقه مردم مظلوم فلسطین نماید.

در این بیانیه آمده است: روزها از محاصره همه جانبه غزه می گذرد و مردمان غزه همچنان با مرگ دست و پنجه  نرم می کند،  امروز غزه در آتش خشم و کینه و نفرت دشمنان قسم خورده مسلمانان و آزادگان جهان می سوزد، امروز غزه داغدار آن مادری است که در فراق کودک خردسالش به شیون نشسته است.

درادامه بیانیه می خوانیم : امروز غزه تاوان ایستادگی و عدالتخواهی خود را پس می دهد و انتظار مسلمانان و هم کیشان و هم مسلکان خود شب را با ترس و وحشت و سرما به صبح می رساند تا شاید ملل مسلمان و آزادگان جهان حق آنان را از غاصبین زشتخو صفت بازپس گیرند.

در ادامه این بیانیه آمده است:  این سکوت سرد، مبهم و خاموش سازمان های بین المللی چیست که جهان را فراگرفته مگر در آن سوی زمین در همسایگی ما برادران و خواهران مسلمان را در تنگنای اقتصادی و حتی رسیدن گروههای امدادی و سازمان های جهانی و آذوقه و غذا قرار نداده اند؟ پس مرا و تو را چه می شود که هنگام ایستادگی و قیام است و نه نشستن و سکوت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آورده است : ای مسلمان آزاده! سکوت امروز تو چه معنایی می تواند داشته باشد چرا که چراغ سبزی است به دشمنان قسم خورده اسلام و این خلاف آئین سراسر صلح و دوستی اسلام است.

درادامه می خوانیم : امروز، غزه به روشی مظلومیت ملت فلسطین را فریاد می زند و خود در سکوت مرگبار جامعه جهانی و دول غربی و حتی کشورهای همسایه خود فرو رفته است و در قبال تجاوزگران آشکارای صهیونیسم خون آشام و محاصره ظالمانه رژیم اشغالگر قدس ، همچنان پایدار و استوار چشم امید به یاری ملل آزاده جهان دوخته تا شاهد فرج و گشایشی در این امر باشد.

در بخش دیگری از بیانیه با تاکید بر اینکه سکوت مبهم جامعه اسلامی نفرین و نکوهش نسل های آینده را به دنبال خواهد داشت آمده است :  در حالی وارد سی امین روز محاصره  ظالمانه نوار غزه می شویم که حتی همسایگان آن گلوگاههای ورودی کمک های انسانی را بر روی آن بسته اند ، اما ، دشمن غاصب صهیونیستی بایستی بداند که تا تاریخ بوده است هیچگاه ظلم ثابت نبوده و ظالم نتوانسته است دوام ابدی داشته باشد و سکوت و اهمال رسانه ها و مقامات جهان عرب نسبت به بحران و فاجعه انسانی در نوار غزه موجب گسترش موج اعتراضات ملل آزاده جهان به رفتارهای ضد بشری و غیرقانونی محاصره کنندگان در ابعاد جهانی می شود.

کد خبر 794800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha