
استاد جلال ذوالفنون-نوازنده سه تار



استاد محمد اسماعیلی - نوازنده تنبک

استاد مجید کیانی - نوازنده سنتور

عکس/ سارا ساسانی
استادان جلال ذوالفنون، محمد اسماعیلی و مجید کیانی در بخش جنبی جشنواره بیست و چهارم موسیقی فجر، شب گذشته در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداختند.

استاد جلال ذوالفنون-نوازنده سه تار



استاد محمد اسماعیلی - نوازنده تنبک

استاد مجید کیانی - نوازنده سنتور

عکس/ سارا ساسانی
نظر شما