۱ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۱۴:۴۷

فرماندار دشتستان:

40 پروژه راهداری در دشتستان اجرا شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار دشتستان گفت: سال گذشته 40 پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان در شهرستان دشتستان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر در برازجان، پیش از ظهر سه شنبه غلامحسین زارعی در بازدید از پایانه مسافربری این  شهرستان با بیان این که با اجرایی شدن این تعداد پروژه در این شهرستان، شاهد کاهش چشمگیر حوادث و سوانح رانندگی بوده‌ ایم ، اظهار داشت : اجرایی شدن پروژه‌ های راهداری همچنین باعث کاهش چشمگیر حوادث ترافیکی نیز در این شهرستان شده است.

وی گفت : تعریض و بهسازی جاده بنداروز به خنیزک به طول 12 کیلومتر و پیش‌ بینی اعتبار5.5 میلیارد تومان با 85 درصد پیشرفت فیزیکی، روکش آسفالت محورهای گناوه به برازجان، دالکی به برازجان و تنگ ارم به دهرود و ساماندهی تقاطع کلل به زیارت در سال گذشته انجام شده است.

وی افزود: اجرای پل‌های تقاطع غیر هم‌ سطح ورودی برازجان به گناوه با پیش ‌بینی اعتبار پنج میلیارد تومان که 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد از پروژه ‌های مهم راهداری شهرستان دشتستان در سال جاری  است.

فرماندار دشتستان از به بهره برداری رسیدن ترمینال مسافربری شهر برازجان حبر داد و  گفت: ترمینال مسافربری شهر برازجان با هدف ارائه سرویس‌های سواری و مینی ‌بوس و اتوبوس برون استانی و درون استانی در زمینی به مساحت شش هکتار و زیربنای هفت هزار متر مربع ایجاد خواهد شد.

زارعی افزود: این ترمینال دارای  امکانات سالن انتظار، دفاتر فروش بلیت، غرفه‌های تجاری، رستوران، امکانات بهداشتی و تعمیرگاه است که برای ساخت آن اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

 

کد خبر 864584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha