۸ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۹:۵۹

طی سال گذشته؛

سه هزار نفر در بخش صنعت ساختمان در گیلان آموزش فنی و حرفه ای دیدند

رشت - خبرگزاری مهر: مدیرکل فنی و حرفه ای استان گیلان از برگزاری سه هزار و 349 نفر دوره آموزشی در بخش صنعت ساختمان طی سال گذشته در استان خبر داد.

رسول شمشادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پارسال با شناسایی تعداد 16 هزار و 700 نفر و اخذ آزمون از 20 هزار کارگر این بخش در استان سه هزار و 349 نفر دوره آموزشی برای کارگرانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی در آزمون این طرح نشده بودند توسط این اداره کل برگزار شد.

وی عنوان کرد: طرح آموزش صنعت ساختمان به منظور الزامی کردن آموزش شاغلین بخش صنعت ساختمان همچنین در خصوص ارزیابی و ارتقای مهارت شاغلین در بخش صنعت ساختمان و تربیت نیروی کار ماهر ساختمانی در سال 87 اجرا شده است.

شمشادی اعلام کرد: ظرفیت طرح سنجش مهارت فنی و آموزش کارگران صنعت ساختمان در سال گذشته در این استان 11 هزار و 293 نفر و آزمون تعیین سطح سه هزار و 872 نفر دوره آموزشی بوده است.

مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان ادامه داد: ادارات و نهادهای استانی که در اجرای طرح آموزش صنعت ساختمان با این اداره کل تفاهمنامه همکاری امضاء کرده اند شامل بنیاد مسکن، شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی، شرکت برق منطقه ای گیلان، دانشگاه علوم پزشکی، اداره نوسازی مدارس، دفتر خدمات مهندسی و صنفی بسیج مهندسین و شهرداری رشت است.

کد خبر 867201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha