۶ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۱۵:۲۶

فراخوان عمومی هیئت نظارت بر مقررات زدایی

فراخوان عمومی هیئت نظارت بر مقررات زدایی

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در فراخوانی از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی دولتی و غیر دولتی برای ارائه پیشنهاد به منظور مقررات زدایی و تسهیل شرایط صدور مجوز فعالیتهای اقتصادی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاون امور بانکی، بیمه ای و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در فراخوانی از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی دولتی و غیر دولتی دعوت کرد تا هر گونه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به منظور مقررات زدایی و تسهیل شرایط صدور مجوزها و پروانه فعالیتهای اقتصادی در کشور به دبیرخانه هیئت مستقر در معاونت امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی (دبیرخانه اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی ) ارسال کنند. 

سیدحمید پورمحمدی اظهار داشت: چنانچه هر یک از اشخاص حقیقی و حقوقی یاد شده پیرامون تغییر یا اصلاح قوانین و مقررات و یا تغییر و بهبود فرآیندهای صدور هر گونه مجوز و پروانه فعالیت اقتصادی در کشور دارای پیشنهادات یا نظراتی باشند نیز می توانند این نظرات را به طور مکتوب به دبیرخانه هیئت نظارت بر مقررات زدایی و یا به سایت اینترنتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به آدرس www.Mefa.gov.ir ارائه دهند.

وی عنوان کرد: این فراخوان به منظور کمک در امر تصمیم گیری های هیئت یاد شده در راستای بهبود فضای کسب و کار انتشار یافته است.

پورمحمدی خواستار ارائه پیشنهادات اشخاص علاقمند و فعالان اقتصادی با هدف رفع مقررات غیر ضروری و زائد در راستای تسهیل شرایط صدور مجوزها و پروانه های فعالیتهای اقتصادی و ایجاد بستر مناسب فعالیت بخشهای غیردولتی شد.

وی بیان کرد: هیئت نظارت بر مقررات زدایی آمادگی دارد، از کلیه پیشنهادات که دیدگاهها و راهکارهای مناسبی برای نظارت بر مقررات زدایی و بهبود صدور مجوزهای فعالیتهای اقتصادی ارائه نموده بهره برداری کرده و حسب مورد از ارائه کنندگان نیز برای ارائه دیدگاههای خود در جلسات آن هیئت دعوت کند.

اعضای هیئت نظارت بر مقررات زدایی موضوع ماده (7) قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی از سوی رئیس جمهور تعیین و منصوب شده اند و مسئولیت نظارت بر مقررات زدایی و تهیه لوایح لازم جهت رفع قوانین زائد در امر صدور مجوزها و سرمایه گذاری در کشور جزو اختیارات و وظایف این هیئت است.

کد خبر 867667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha