۱۹ مهر ۱۳۸۸، ۹:۴۸

فوتسال جام کنفدراسیون‌ها/

ایران یک گام تا قهرمانی فاصله دارد/ شمسایی بازی با لیبی را از دست داد

ایران یک گام تا قهرمانی فاصله دارد/ شمسایی بازی با لیبی را از دست داد

با شکست لیبی مقابل اروگوئه و برتری پرگل تیم ملی کشورمان مقابل جزایر سلیمان ، شاگردان حسین شمس برای قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها فقط به یک تساوی در دیدار آخر مقابل تیم میزبان نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال کشورمان سومین دیدار خود در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها را شنبه شب مقابل تیم ملی جزایرسلیمان برگزار کرد و موفق شد همچون دو بازی گذشته این بار نیز پیروزی را از آن خود کند.

شاگردان حسین شمس که در دیدارهای اخیر خود با نتایج مشابه 4 بر2 مقابل گواتمالا و اروگوئه به برتری رسیده بودند در دیدار شب گذشته نیز با 6 گل قهرمان اقیانوسیه را در هم کوبیدند و جایگاه‌شان را در صدر جدول 5 تیمی مسابقات استحکام بخشیدند.

برای تیم ملی فوتسال کشورمان در این بازی که در سالن "تریپولی گراند پارک" برگزار شد، وحید شمسایی (2 گل)، جواد اصغری مقدم، محمد طاهری، مجید تیکدری نژاد و احسان زحمتکش گلزنی کردند.

ملی پوشان فوتسال ایران دوشنبه شب در آخرین دیدار خود در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها مقابل تیم ملی لیبی صف آرایی می کنند. آنها حتی با یک نتیجه تساوی در این بازی می توانند به عنوان قهرمانی جام کنفدراسیون‌ها دست یابند.

لیبی که میزبان نخستین دوره مسابقات فوتسال جام کنفدراسیون‌هاست، با وجود بهره برداری کامل از امتیاز میزبانی شنبه شب مقابل اروگوئه تن به شکست 3 بر2 داد تا شانس قهرمانی‌اش در این پیکارها کمرنگ شوند. لیبی تنها در صورتی می تواند به قهرمانی در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها امیدوار باشد که در دیدار دوشنبه شب مقابل تیم ملی فوتسال کشورمان با بیش از 3 گل به پیروزی دست یابد.

تیم ملی فوتسال کشورمان دوشنبه درحالی مقابل تیم ملی لیبی صف آرایی می کند که وحید شمسایی را در ترکیب اصلی خود نخواهد داشت. این بازیکن در دیدار شنبه شب مقابل جزایر سلیمان از داور کارت زرد گرفت و 2 اخطاره شد تا غایب بزرگ تیم ملی در دیدار با لیبی باشد.

- جدول رده بندی مسابقات فوتسال جام کنفدراسیون‌ها به شرح زیر است:

تیم

بازی

برد

تساوی

باخت

گل‌زده

گل خورده

تفاضل

امتیاز

1- ایران

3

3

-

-

14

4

10+

9

2- اروگوئه

3

2

-

1

16

7

9+

6

3- لیبی

3

2

-

1

11

10

1+

6

4- گواتمالا

3

-

1

2

10

13

3-

1

5- جزایرسلیمان

4

-

1

3

12

29

17-

1

کد خبر 962404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha