جمعی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از وضعیت خشکسالی و کم آبی در شهرستان لردگان بازدید کردند.

اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی و رفع مشکلات آب شرب شهرستان لردگان از سد خرسان ۳ بازدید کردند.

در این سفر که تعدادی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و حسین بامیری نماینده لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری حضور داشتند از نزدیک با مردم پیرامون مشکلات کم آبی و خشکسالی صحبت و گفتگو کردند.

براساس نتایج آماری سازمان هواشناسی، چهار محال و بختیاری بعد از کرمانشاه دومین استان کم‌بارش کشور شناخته شده و همین مساله باعث شده تا کم آبی بسیاری از ذخایر آبی این استان را تحت تأثیر قرار دهد.

تداوم خشکسالی و کاهش بارندگی ۱۰ شهر استان چهارمحال و بختیاری را با کم‌آبی شدید و تنش آبی روبه رو کرده که شهرستان لردگان در این میان با بیشترین تنش آبی روبه‌رو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      1 0
      مردم شهر کاج دربخش اردل فاقد آب شرب و کشاورزی هستند در صورتی که در کنار کارون وسرچشمه های سرداب و باغ رستم هستند از طرف دیگر اصفهانی ها به آبهای این منطقه طمع کردند و می خواهند با تونل 100کیلومتری در عمق سیصد متری زمین تمام ابهای استان ما را با تاراج ببرند
    • ص IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      آنقدر تونل انتقال آب برای اصفهان احداث کردند که سرچشمه ها در چهارمحال خشکید و به دنبالش مردم چهارمحال بی آب موندن...این اصفهان کی قراره سیراب بشه؟؟ داره خون استان های مجاور رو میمکه