مراسم شیرخوارگان حسینی صبح جمعه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۵، همزمان با اولین جمعه ماه محرم و بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر(ع) با حضور مادران و کودکان شیرخواره در امامزاده صالح(ع) تهران برگزار شد.
مراسم شیرخوارگان حسینی صبح جمعه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۵، همزمان با اولین جمعه ماه محرم و بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر(ع) با حضور مادران و کودکان شیرخواره در امامزاده صالح(ع) تهران برگزار شد.
نظر شما