۲۸ آذر ۱۳۸۸، ۱۶:۳۸

قرارداد تولید مشترک در خوشه صنعتی مبلمان مشهد منعقد شد

مشهد - خبرگزاری مهر: معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: قرارداد تولید مشترک به عنوان یکی از اهداف بزرگ خوشه صنعتی مبلمان شاندیز به ارزش 300 میلیون ریال منعقد شد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، مسعود مهدیزاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: خوشه صنعتی مبلمان یکی از خوشه های صنعتی مصوب دور دوم سفر هیئت وزیران به استان خراسان رضوی است که تا کنون برنامه هایی از قبیل تورهای صنعتی، بازاریابی مشترک و دوره های آموزشی تخصصی با حمایت شرکت شهرکهای خراسان رضوی برای این خوشه برگزار شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: یکی از دستاوردهای پیش بینی شده برای خوشه صنعتی مبلمان تولید مشترک است که فعالان خوشه به صورت مشترک و بدون دخالت بخشهای دولتی و تنها با همراهی عامل توسعه خوشه و آموزش توانسته اند به این مهم دست یابند.

مهدیزاده افزود: این پروژه به ارزش 300 میلیون ریال و با مشارکت جمعی از نجاران و رنگ کاران خوشه و با مدیریت یکی از شبکه های ایجاد شده اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: این قرارداد به سفارش یکی از بزرگترین شرکتهای صنایع چوبی کشور منعقد شده است و امیدواریم این نتایج همچنان ادامه داشته و  بیش از پیش صنعت مبلمان در منطقه به جایگاه واقعی خود برسد.

کد خبر 1003226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha